|
Auteur: |
|
|
maar wat zouden die beelden dan te maken hebben met Sinister? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
quote:mischien leken die 2 mensen wel erg op mensen uit de band sinister "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja.......en? |
|
quote: Dus? |
|
dus sinister is net eventjes op teevee geweest "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Slotje! |
|
Neen, dit is een essentiele link om te bewijzen dat Saddam Hussein in sinister speelt! And my marlboro light |
|
quote: Of dat hij het goede muziek vindt! Of dat hij het zo slecht vindt dat hij er een aanslag op gaat plegen! Of dat twee mensen toevallig een Sinister shirt aan hadden toen ze toevallig op een vliegveld gefilmt werden! |
|
quote: Met die eerste 2 kan ik het wel eens zijn, maar die laatste lijkt me heeeeeeeel erg onwaarschijnlijk And my marlboro light |
|
of dat sinister moslimterroristen zijn die vliegen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hou toch lekker op SLOTJE |
|
quote: of jij ziet ze vliegen (sinistere moslimterroristen that is) |
|
euhm sorry, maar ik ga ook geen topics openen als ik "Sunn" in de aftiteling van Southpark zie staan ... deel het mede in het lultopic ofzo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Heavy Metal |