|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm... ik kan me niet herinneren dat er al een topic was over deze band. En zo wel, blame it on Paul Tvangeste is dus een black metal band uit Rusland. Geen pijn-aan-je-oren-true-black maar een originele stijl, met veel invloeden uit andere metalstijlen en zelfs wat russische folk. Hun laatste cd "Firestorm" is op mijn site zelfs als beste cd van 2002 gekozen! Meer info vind je op http://www.tvangeste.com Hier kan je o.a. ook de complete debuutcd "Damnation of Regiomontum" downloaden als 112 kbit mp3's. Wel van een russische server, maar als het goed is kan je deze binnenkort ook van mijn server downloaden. Maar nu mail ik met de zanger, en hij vraagt mij "we are looking for a manager. Do you know any management agency that could be interested in a contract?" Nu heb ik hier absoluut geen verstand van maar is er hier iemand die ze iets aan kan bevelen? Zenial |
|
'k wil wel als manager aanmelden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb wel een nummertje van mp3.com volgensmij. Hmm manager, kan je toch beter ergens anders zijn. Wat heb je eigenlijk aan een manager? |
|
dingen managen... tours, contracten en dat soort dingen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wat kan een russische band nu met een nederlandse manager |
|
in iedergeval niet communiceren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Sja ik dacht misschien kent iemand van jullie een persoon die bands managed ofzo? Hoeft dus geen nederlander te zijn... Zenial |
|
die zjosuah gast die hier zo af en toe ook post managed ook bands, maar ik denk niet dat hij russisch spreekt [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 19-03-2003 22:50] |
|
Euhm ik email met die gast, en ik spreek ook niet bepaald russisch Zenial |
|
klinkt goed!!! |
|
Een geemancipeerde band zo te zien, met 2 dames als lid. Ik ben benieuwd, download nu wat nummers |
|
en nog leuke dames ook!!! |
|
quote: Best wel ja Overigens, na het beluisterd te hebben moet ik helaasch concluderen dat het niet echt mijn muziek is. Allerminst slecht hoor, maar geef mij maar de 'op-een-antwoordapparaat-in-een-duister-bos-opgenomen' black metal |
|
stigmatic choirs is ook een russische blackmetal band en ook de moeite waard er staan mp3s op mp3 com van hun .heeft wat weg van cradle of filth ten tijde van principle of evil made flesh welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Bepaalde stukken van Tvangeste doen me ook een beetje aan Cradle of Filth denken. Maar met Rakoth en Tvangeste ken ik nu dus twee goede bands uit Rusland. Stigmatic Choirs ga ik nog wel ff checken. Maar zijn er eigenlijk nog meer goede Russische bands? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hmm ik ken verder alleen Ashen Light, ook grappige russische black met de nodige folky invloeden... http://www.zenial.nl/html/ashenlig.htm Zenial |
|
quote: Ah, bedankt. Die zal ik ook eens gaan checken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vond het vrouwtje in de band wel leuk om te zien |
|
was hier niet al een topic over? verder vind ik dit wel een leuke band maar verder niet echt speciaal |
|
quote: Arrrggghhh schaam je. Je kent Temnozor niet!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb zojuist de nieuwe cd op mp3 ontvangen van de zanger klinkt allemaal erg vet! |
|
Hier alle Russische bands op een rij: Alkonost Ashen Light Azeroth Black Wood Blackdeath Blut Formicarium Crystal Abyss Der Gerwelt Eligor Embrace Of Night Enshade Eternal Sin Forgot Forgotten Fortresses Of Ice Infestum Izakaron Karna Mind Eclipse Mistigo Varggoth Darkestra Mortem Occumbere Nighthatred Old Wainds Orcish Blood Rakoth Rossomahaar Tintagel Sunchariot Tvangeste Utburd Valhalla Wizard Mark Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Haha jij ook al? Zenial |
|
Het is EINDELIJK zo ver, de nieuwe Tvangeste CD Firestorm is gereleased! Hij zal binnenkort bij de meeste mailorders te krijgen zijn, bij Dark Symphonies hebben ze hem al: http://www.darksymphonies.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=DS_666&Product_Code=2157 Het heeft even geduurd (de cd was volgens zanger Miron 1,8 jaar geleden al klaar hehe) maar dan heb je ook wat Zenial |
|
hey ik heb die cd al een tijdje hoor Firestorm hehe by the way hey zenial jij zit toch op de TU in Delft daar moet ik van de week gaan werken? heheh mde TU is namelijk klant bij me stage bedrijf en daar moet ik helpen verhuizen hehe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |