|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica - Load Metallica - Reload Iron Maiden - Brave New World Crematory - Human ...lijstjes [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-03-2003 21:44] |
|
Hmmm... al het recente werk van Bolt Thrower Beide cds van Khold En nog wel veel meer eigenlijk... Zenial |
|
Ik vind middelmatigheid soms erg lekker. Het geeft me rust en ik kan na het luisteren hiervan de echte Klassiekers weer veel meer waarderen. Misschien komt dit omdat ik zelf elke dag bezig ben met muziek, zoals het schrijven van mijn eigen (middelmatige) muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 20-03-2003 0:22] |
|
quote: Mee eens! De band die mij direct te binnen schiet is Bolt Thrower, en dan vooral de laatste albums.. Eigenlijk vind ik vrijwel alles van deze band "mooie middelmatigheid", lekker voortkabbelende, niet spannende, mid-tempo death.. Heerlijk vlak voor het slapen gaan. Verder heb ik alleen True Grim Metal™ in de kast staan quote: Middelmatig? De dag zij geprezen dat jouw werk dat niveau haalt Aan de uitvoering ligt het echter niet |
|
Ik ben het inderdaad eens met de eerder gedane uitspraak over dat middelmatigheid voor rust zorgt. Rotting Christ bijvoorbeeld is voor mij persoonlijk zo'n middelmatige band, die ik gewoon wegluister, en verder niks. De muziek die ik echt goed en mooi vind prikkelt mijn zintuigen, zet me aan het denken, enzovoorts. Bij dee middelmatige bands is dat niet het geval. |
|
Klopt. Maar moet dit niet in onzin? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Niet alles op ZM is onzin hoor |
|
Oh. Ik zal wel door de bomen het bos niet meer zien. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Touché! |
|
Niet slowchatten hè. Dat doe IK wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Welk(e) album(s) van Rotting Christ? Ik vind zelf "Thy Mighty Contract" een echte klassieker. "Non Serviam" is dan wel weer (mooie) middelmaat troef. Het spul wat daarna komt spoel ik echter liever door de plee hehehe. |
|
Ik heb het hier over het album 'Dead Poem' en in mindere mate het relatief nieuwe 'Genesis'. Maar het is niet echt mijn stijl muziek, maar ik vind het wel lekker ontspannen, onvaardelijke muziek, maar een CD zou ik er nooit van aanschaffen. Ik zal eens op zoek gaan 'Thy Mighty Contract', je hebt me nu namelijk wel nieuwsgierig gemaakt |
|
"Thy Mighty Contract" is atmosferische rauwe Griekse black metal, erg tof! Toen waren ze nog true©.Het album is nu opnieuw uitgebracht met (ik geloof) 2 toffe extra nummers die ook op een EP staan. Het is dus heel anders dan A Dead Poem! Ik meen dat ze met Genesis en Khronos weer ietsje dichter bij het oude ruigere werk komen. Non Serviam is ook een aanrader, maar dan als mooie middelmaat hehehe. |
|
Klinkt goed, bedankt voor de informatie 'A Dead Poem' vond ik inderdaad weinig van BM weghebben, maar als BM liefhebber zou 'Thy..' me dan zeker meer moeten bekoren. Ik ga op zoek! [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 20-03-2003 1:57] |
|
Ik bedacht me net nog een megagaaf middelmatig album: Nocturnus - Ethereal Tomb Hoewel de eerste 2 albums van Nocturnus echte klassiekers zijn ("The Key" & "Thresholds"), is dit meer een leuk niemendalletje. Goed gespeeld (uiteraard), goede productie, aardige ideeen maar net niet legendarisch. |
|
97 % procent van alle cd,s is middelmatig. ehte uitschieters, zowel goed als slecht, komen amper voor. |
|
Ik hou niet van middelmatige CD's... Saai! Dan trek je distortion, grunts en brute blastbeats uit de kast, en wat maak je?? Iets middelmatigs... = suf. Als ik wat middelmatige metal gehoord heb gaat meteen een week alle metal de CD-speler uit. Dan heb ik liever slechte troep, daar kan ik nog om lachen/me luidkeels mateloos aan irriteren. |
|
quote: Die staat trouwens als aanbiedingenbak van de Dollhouse in arnhem (als digipack). Ik ben het eens met de opmerking dat de meeste cd's middelmatig zijn, weet alleen niet meer wie het zei. edit: atilla dus [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-03-2003 9:28] |
|
quote: Dat heb ik nou ook, al dacht ik dat ik gewoon verwend was door de hoeveelheid muziek die ik heb! |
|
Bij deze topic schiet me de naam Catamenia binnen. Niet orgineel, ooknie super maar wel zekeeen band die lekker wegluisterd!. hetzelfde heb ik met Symphony X. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Leg me eens uit welke cd dat is ! Uhh.. zal zelf ook meteen wat "mooie middelmatigheid" neerzetten : *) Deeds Of Flesh - Path Of The Weakening *) Grave - Back From The Grave *) Origin - Origin *) Acheron - Rites Of The Black Mass *) Malevolent Creation - Eternal [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 20-03-2003 15:55] BLASTBEATS FOREVER |
|
Ehm....lukraak?: -Dark Funeral- Vobiscum Satanas -Venom- ressurection -Venom- Kissing the beast -Astarte- rise from within -Enthroned- The apocalypse manifesto -Cadaveria- the shadows madame -Cradle of Filth- Midian -Ephel Duath- rephormula -Ordo Draconis- The wing and the burden -Throne of chaos- Menace and prayer -Unlord- Gladiator -Slayer- divine intervention -.......... Dit zijn geen barslechte albums, er zitten voor mij goede tot uitstekende nummers in, maar het geheel geeft me niet die voldoening dat ik het schitterend ga vinden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: sorry foutje, was van Crematory, was niet echter nuchter op dat punt |
|
quote: Haha sorry, maar Crematory - Human? Ook daar heb ik nog nooit van gehoord! Zenial |
|
quote: Hij is nu vast weer niet nuchter |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |