|
Auteur: |
|
|
Even Vast |
|
Flyer: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Hoe, Was Sahara Dust niet van naam veranderd dan? |
|
Suf overigens dat dat ex-After Forever eronder staat .. Zo blijven ze een AF kloon |
|
15 pleuro voor 3 beginnende bands??? |
|
quote: Beginnend? Misschien in het geval van SD en meeste van hun leden hebben genoeg ervaring van hun vorige bands. Maar de andere 2 eerder nog onbekend zou ik zo zeggen. Dat wil niet zeggen dat het niet kwalitatief zal zijn hé, het is alles erop en eraan. 12 € in voorverkoop Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
15 pleuro voor deze 3 bands is op het asociale af... misschien is SD een veelbelovende act (hoor je mij niks over zeggen) maar ze moeten het wel eerst maar eens gaan waarmaken. Daarom alleen al is die prijs van de pot gerukt... je ben echt niet goed bij je hoofd als je dat gaat dokken... sorry dat ik het zeg. |
Index / Concerten |