|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk plan, maar uit ervaring weet ik dat dit soort plannen tot niets leiden. Ik heb bijna een jaar lang zitten wachten op een shirt van een Type O Negative mailinglist en zo zijn er meer voorbeelden. De enige keer dat het gelukt is, is vanuit het ircnet-kanaal #metal. Een chatter aldaar, die een eigen design bureau in Groot Brittannië heeft, heeft een heel leuk shirt ontworpen (niet zwart! en er is een gelimiteerd aantal mensen die erin rondloopt. Voornamelijk zijn dat Finnen en Zweden. In Nederland maar 2 mensen met zo'n shirt, ikzelf en een ander meisje. Maar dit soort ideeën vergen dus ernstige doorzettingsvermogen en het is zeker niet goedkoop. Maar goed, ga je gang natuurlijk; wellicht wordt het wat If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ja, is wel gaaf |
|
Alweer? Das al de derde? Wordt onderhand toch eens tijd om echt shirts te gaan maken... Ik wil er wel een.... effe namenlijst van liefhebbers voor een shirt copy/pasten en je eigen naam toevoegen: - Judge M. |
|
Sure, ik wil d'r ook wel één... als ie er komt. - Judge M. - SheRa Dead things grow from deep inside... |
|
Nice....ik wil er ook 1...of 2 - Judge M. - SheRa - Aragorn I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
En ik ook - Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith [Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 01-09-2001 11:20] |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck Suck my piss |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy[/quote] - Suzanne Maar het probleem was nog het ontwerp! Wie kan er mooi tekenen? of goed photoshoppen ? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos Ik vergiet als zeef hebben |
|
Lientje wil er twee:voor haarzelf en voor haar JD... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: - Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD Dead things grow from deep inside... |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
Ik wil ontwerpen zien !!!!!! |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint - Amarantha - Elmar |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint - Amarantha - Elmar - NecRomantica |
|
Gaat precies wel vlot zo... |
|
Misschien is het handig om een soort aktie op te zetten. Dus gewoon op de homepage de actie neer zetten ... en dan mensen vragen om een ontwerp te maken ... de winnaar krijgt dan zijn shirt gratis of zo. |
|
- Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint - Amarantha - Elmar - NecRomantica - McDoom Shit, net nummer 14! NecRomantica valt de eer te beurt om nr 13 te zijn! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 02-09-2001 10:46] |
|
quote: ok dan! ik ben best goed in Photoshop geef maar alvast MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Suzanne moet er nog in ze is uit de lijst weggelaten terwijl ze zich duidelijk erin heeft gezet [Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 02-09-2001 12:48] |
|
Hee, i.d.d. Suzanne staat er nie meer tussen... - Judge M - SheRa - Aragorn - Ringwraith - Skullfuck - Creepieboy - Suzanne - Ro=zizboos - Madeline - JD - Bint - Amarantha - Elmar - NecRomantica - McDoom Dead things grow from deep inside... |
|
hahaha nu ben ik nummer 13 |
|
quote:Mijn dank I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |