|
Auteur: |
|
|
Ergens wat te downloaden |
|
http://www.geocities.com/edgecrushingmetal/ Je kunt een nummer downloaden van de eerste demo, maar die was lang niet zo goed als het materiaal dat ze nu hebben neergepend. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
is dat niet een nummer van Fear Factory?? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Gisterenavond heb ik de ruwer mix van de nieuwe demo binnengekregen en man, wat een nummers! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 25-03-2003 20:20] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gegroet, de webmaster van onze site vroeg me om eens snel hier te komen kijken... Ik ben de gitarist van Edgecrusher. We zijn inderdaad bijna klaar met de nieuwe CDemo. Er moet nog een eindmix komen en dan wordt heel het boeltje gemastered. Ook het drukwerk is nog niet af (we zijn op zoek naar de goedkoopste formule). Volgende week is de andere gitarist in het buitenland, dus zal die mix wellicht pas over 2 weken plaatsvinden. Nog een kleine maand dus voor de CD gereleased wordt. Ook de website zal verhuizen naar www.edgecrusher.be en er is al een heel nieuwe layout voorzien (conform met het ontwerp van de CD). Hopelijk kunnen we daar dan ook enkele nummers op zetten. Maar ik kan je ook een CD'tje opsturen. Hoeveel die precies zal kosten, weten we nog niet, maar het kan alvast geen kwaad om mij eens te contacteren. Enfin, ik ga nog een beetje rondkijken voor promotie en distributie... Pfff... Greetz! |
|
quote: Jups, de originele bandnamen zullen wel op zijn, dat ze nu maar songtitels als bandnamen gaan recycelen Zenial |
|
... en ja, Edgecrusher is ook een nummer van Fear Factory, maar wij hadden die naam al bedacht voor we dat nummer kenden... De betekenis is: is er een realiteit (edge)? En als die er al is, kun je die dan doorbreken (crush)? Zoiets toch... hehehe |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hagh! Dat is handig: een moderator die alle posts netjes op een rijtje zet! Thanks mate! CountUsher... leef je nog?! Stuur eens je adres door, dan kan ik je een cd'tje doorsturen. |
|
quote:Dat houdt het overzichtelijk he quote:Ah hee, had ik natuurlijk ook gelijk aan kunnen denken.. als je toch aan 't uitdelen bent en Count Usher niet reageert, dit is zeker de weg naar een recensie : ZwareMetalen.com t.a.v. Paul Hildebrand Hoefblad 33 3931 WJ Woudenberg The Netherlands [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-07-2003 15:18] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ok, als ik in de eerste dagen niks van Giovani hoor, dan stuur ik er wel eentje naar Paul. |
|
Vette band! Niks aan toe te voegen! |
Index / Heavy Metal |