|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
suffocation heerscht zeker! No meat is sweater |
|
Dit is zeker goed nieuws heb weer eens even Effigy of the forgotten keihard gedraaid vandaag(mijn favoriete album) echt zoooooo bruut ik ben echt heel benieuwd naar een nieuw album van deze meesters. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: HA! Dat is hun beste cd, vind ik dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Eens gaan kijken of die Effigy... van zijn troon kan stoten dan . |
|
quote:Makkie, maar "Dispise..." is nog het beste naar mijn smaak. Toegankelijk doch bruut. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor mij staat "Human Waste" ver boven aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als ik "effigy..." luister heb ik ontzettend veel van die momenten waarop ik denk "Man, wat is dit toch een übergave band!". "Despise..." levert minder van die momenten op, maar is ook korter . Funeral Inception is een geweldig nummer en wordt eigenlijk ook altijd wel gedraaid op concerten, nu ik erover nadenk. |
|
Alles van Suffocation is verplichte kost. De ontwikkeling van de band is uniek -- persoonlijk vind ik elk album beter dan het vorige en is de balans tussen bruutheid, toegankelijkheid en techniek op 'Despise The Sun' geperfectioneerd. 'Pierced From Within' is stukken complexer. Riffs zijn veel meer uitgesponnen, vol loopjes en wéér loopjes, net als het drumwerk (elk gat wordt dichtgeslagen). De sound is een stuk zwaarder dan op 'Effigy of the Forgotten' en de zang als je het mij vraagt stukken beter. Solo's zijn op 'Pierced From Within' ook een klasse beter dan op voorgaande albums, en aangezien op 'Despise the Sun' geen solo's staan (behalve in het laatste, oude, nr.) is het toch echt wel (het wordt saai) een verplichte aanschaf. Elk Suffocation album belicht een uniek stuk van hun loopbaan en elk album staat dan ook als een metal monument kaarsrecht overeind. En ik ben dan ook bang dat aan deze mythische status dankzij de reünie een einde gaat komen -- trouwens, Suffocation zonder Cerrito? Hmmmmmz.... |
|
quote: voor mij ook, die laatste echter is ook zwaar okeej. die sound van die eerste, zooooo bruut. Oud Vuil. |
|
Alleen Breeding the Spawn heeft zo'n kut geluid Ik hoop dat ze die nog eens gaan remasteren. |
|
quote:Die plannen bestaan al enkele jaren,hopelijk komt het er ooit van want er staan retegave nummers op die cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En, wat vinden jullie van de nieuwe plaat? Ik ben er erg over te spreken. Hte klinkt iig duidelijk weer als suffocation. dikke heersch |
|
geweldig niews,mar ook voor mij is''human waste'' ver de beste,als is alles van suffocation verplichte kost.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Na de eerste luisterbeurt ben ik best wel teleurgesteld... Kan aan de stem van Frank liggen natuurlijk. Review ergens volgende week online. |
|
Ik heb hem pas een keer of vier geluisterd, hij valt me tot nu toe redelijk tegen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-05-2004 18:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik moet zeggen dat er wel een aantal echte goede suffocation nummers in zitten. Het is geen Pierced From Within, maarja dan vraag je ook veel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het titelnummer bleef wel hangen, maar ik vind het niet echt een 'pakkende' plaat, dat is het een beetje. Maer ja, dat had ik ook met 'Breeding the Spawn'. Toch nog maar een paar keer opzetten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik denk dat het idd de stem was, 2 luisterbeurten verder is het toch weer gewoon de muziek die geniaal is . "Souls to Deny" groeit gelukkig wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |