|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wie waren de tegenstanders. Heeft kont-divine al nieuwe nummers dan of spelen ze nog steeds de zelfde nummers edit: Non-Divine will support ANTHRAX (U.S.A.) Sunday 16 March 2003 in Podium, Hardenberg. This will be their only show in the Netherlands from their "WE'VE COME FOR EURO ALL TOUR 2003". van de site, wie heeft Ivor hiervoor moeten pijpen? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-03-2003 8:17] |
|
Tegenstanders waren: Plankton (die dus door was, compleet onterecht)en Blazt. Non-Divine had wel een nieuw nummer ja, daar zijn ze ook mee bezig en ze hebben zich verbeterd. |
|
quote: nou nou 1 nieuw nummer in twee jaar toe maar, van die andere twee bands heb ik nog nooit gehoord. |
|
Ja, pff, ze hebben 1 nieuw nummer gespeeld als ik het goed heb. Maar hoeveel ze erbij hebben weet ik niet hoor. Plankton was meer een rockachtig bandje en Blazt neigede naar experimentele industrial. Niet mijn favoriete smaak en ik vond er geen opbouw inzitten, maar goed, das ook maar een mening. En bij Plankton kwam het gewoon niet over. Duidelijk nog niet ver genoeg, zaten wel aardige nummers bij, maar het "spetterde" niet. |
|
Maar jij ben dus non-divine groupie, dan heb ik je vast welleens gezien, heb je ook een girlie? |
|
is dit grote prys van Nederland of zo? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik neem aan van gelderland |
|
morgen doet CHD mee met een andere voorronde Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee, ik ben geen groupie Maar idd voor de grote prijs van Nederland. |
|
juist morgen Doetinchem, we zijn de enigste metalband Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Das beter dan, want ze willen dus niet 2 bands van hetzelfde genre in de halve finales. |
|
das enig maarre mevrouw groupie zit u zelf ook in een bandske |
|
Helaas niet meer. Wel in een rockband gezongen. Ik heb er nu geen tijd voor, misschien na de zomervakantie weer. En ik wil wel wat stevigere muziek. |
|
en Control Human Delete heeft de voorronde Doetinchem gewonnen! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
quote: Oja, ik was er bij, heb veel slayer geroepen en het HEERSCHTE!!!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[edit] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 24-03-2003 0:58] Dit slaat nergens op. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Leer lezen. Of mag je dat niet van jezelf? |
|
Ja Mörke! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
pppffffffffffffff High Elf Prince Myléas Greycloak |
|
quote: he gettver... dat mag toch wel, he bah quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Nou vooruit ik zal die het weghalen.. |
|
quote: De aardschok is het trouwens niet met je eens, zie demo recensies |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |