|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Blijft een gevoelig onderwerp, Turkije is wel een NAVO-lidstaat en dus volgens de regels moeten wij hun verdedigen bij tegen aanvallen. Ik weet eigenlijk niet wat er in de overeenkomst staat als zo'n aanval een antwoord is op acties van het land zelf. Persoonlijk boeit het mij niet zo, ik betwijfel dat die patriots gebruikt gaan worden omdat Saddam zich (voorlopig) meer richt op Kuwait en Saoudi Arabië. Tevens, wat schaadt het ons dat die dingen daar staan? Internationale politiek is een groot diplomatiek spel. Als wij die krengen daar laten staan kunnen we later weer tegen Turkije zeggen dat ze ons met iets moeten helpen, omdat wij er als een van de eerste voor hun waren. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Absoluut! Deze oorlog is niet met goedkeuring van de VN dus als Turkije er voor kiest om (mede) de oorlog te verklaren aan Irak is dat hun keus, maar dan moeten ze ook zelf de gevolgen dragen. Maar ja, Balkellende heeft de steun betuigd he... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zowiezo, die krengen kosten 500.000 euro per stuk. Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
no way, dat turkije irak is binnen getrokken is ook puur defensief. turkije wil deze oorlog helemaal niet en als bondgenoot moeten we ze gewoon helpen met verdedigen. stel je voor dat de rollen waren omgedraaid dan waren wij toch ook blij met extra afweer geschut aan de grens. |
|
Ik vind dat ze mooi kunnen blijven staan die Patriots! Vooral omdat turkije aan de grens van Irak ligt, en zeker omdat Irak er niet vies van is, om even een rakketje naar de buurlanden te schieten. Deze wapens zijn uitsluitend voor de verdediging van je land en voor de verdediging van je burgers. Immortal Pride |
|
Ze zijn in feite niet Irak binnengetrokken met hun troepen, maar 'Koerdistan'. Ze zijn bang dat de koerden in Irak en Turkije een nieuwe staat willen oprichten ten koste van de Turken. Ze zijn dus bang voor terroristische aanvallen. Die patriots staan daar alleen ter verdediging, niet om aan te vallen. Ze staan daar met een vreedzaam doel, waarom willen de linkse hypocrieten ze dan weghalen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Sjonge jonge al die topics over de oorlog. geniet er toch van zolang het nog kan Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
quote: Bush heeft beloofd dat het nog wel 3-5 weken zou duren, en misschien langer. Dusse... we kunnen nog wel effe vooruit "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
neen, niet terughalen. Gewoon ter bescherming van het Turkse volk. En stel voor dat Amerika of Irak een raket de verkeerde kant opstuurt. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-03-2003 13:31] |
|
Laat maar mooi staan. Terughalen zou gewoon flauw en pesterig zijn. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Laat ze maar gewoon staan, ze vallen er toch niet mee aan. |
|
die turken zijn gewoon eenstel profiterende laffe kwijlkevers. Als de Koerden een eigen staat willen doen ze dat maar gewoon. En de Turken moeten ook maar eens ophuoden hun eigen Koerden te mishandelen.Haal die patriots maar weg wat mij betreft. |
|
quote: als ze bang zijn voor terrorisme dan zouden ze irak niet binnen trekken. de enige rede dat ze bang zijn voor de nieuwe staat is net als bij israel palestina, dat ze bang zijn een stukje land kwijt te raken. en daarom gaat turkije maar op oorlogspad. waarom zouden we ze er laten staan, ze lokken nu toch zelf een aanval van irak uit. dan vind ik dat wij niet ons geld moeten verspillen met wat raketjes neerhalen. trouwens een belachelijke manier van turkije om de koerden maar nog eens te onderdrukken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: eindelijk weer eens wat leuks op tv Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
oorlog is krieg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Heb je ooit van de Navo gehoord, Helmet? Wist je dat dat min of meer een onvoorwaardelijke organisatie is? Wist je dat daardoor Balkenende zich alleen maar keurig netjes aan dat verdrag van de Navo houdt? Nee gok ik? Mooi laten staan die dingen. Mochten er nog Scuds binnenkomen, dan HOORT Turkije óf één van haar Navo-partners Turkije daar tegen te helpen, simpel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon laten staan die dingen, met beetje mazzel knallen ze wat amerikanen uit de lucht |
|
quote: NAVO en VN zijn 2 HEEL verschillende organisaties. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Volgens mij zijn de Americanen en de Engelsen zelf al druk bezig elkaar uit het luchtruim te knallen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Eh boeiend, of ze hier of daar staan. Ze worden toch niet gebruikt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Dat is waar. Echter is Turkije een Navo partner die mogelijk bij een oorlog betrokken raakt, en dus moet Nederland, en elke andere Navo partner, zijn verplichtingen nakomen aan Turkije. Makkelijk he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik vind dat wij, als Nederlanders, als Europeanen, EN als wereldburgers, de Amerikanen en Engelesen moeten steunen in deze rechtvaardige actie. |
|
quote: wij geven amerika toch ook geen patriots omdat hun bang zijn voor aanslagen omdat ze toevallig een oorlog moeten voeren. als turkije zich afzijdig had gehouden van de oorlog vond ik het prima maar nu niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |