![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er toevallig ergens op het Net plaatsen waar je online boeken kan lezen of downloaden, (geen kazaa) ik zoek namelijk een bepaald boek, die ik niet in de bieb kon vinden [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-03-2003 15:17] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Probeer eens www.bol.com www.proxis.com of zie www.elcheapo.nl en zoek daar. Boeken downloaden daar weet ik niks van "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik ben vast niet duidelijk genoeg geweest, ik zoek geen internetbestel zoals Bol, maar dus meer waar je meteen een boek kan lezen of downen (is vast illegaal) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: volgens heb je daar geen legale pagina's van, sommige beroemde stukken staan er wel op, maar voor boeken (moderne) boeken met je geloof ik auteursrechten voor betalen ofzo. Misschien dat iemand het op zijn ftp heeft staan heel toevallig. ![]() |
|
ja, ik zoek "Lords of Chaos" niet dat het nu zon goed boek is ofzo, maar ik ben bezig met een werkstuk over mediaethiek, en in dat boek staan nogal wat stukjes of media en zo... leek me handig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Op Kazaa vind ie alleen maar een of ander album dat lords of chaos heet. Misschien kun je het bij een andere bieb proberen? ![]() |
|
te laat, moet maandag af zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Heb je 't al aan Google gevraagd? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
artikelen over die beruchte moorden of dergelijke dingen die in de pers zijn verschenen zijn ook welkom Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Er zijn ook genoeg sites over dat boek. En ook genoeg media die bericht over de moorden, moet je eens bij een Noors krantenartikelenarchief kijken, daar staat vast wat in. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
http://www.angelfire.com/oh/yodaspage/more.html Serial killers. Je kan ook wat over die scherpschutter in America doen. ![]() |
|
Hey, Deadlineman, Lords of Chaos staat er niet op maar op Project Gutenberg worden alle boeken waar geen copyright meer op is of die al heel oud zijn of waarvan de schrijver/uitgeverij het goed vindt omgezet in etext. Is wel gaaf. Verder ben je voor Lords of Chaos inderdaad, te laat. ![]() |
|
Als je Duits niet te slecht is: http://www.prophecyproductions.de/lords/ http://www.the-gothicworld.de/cdreviews/01-2003/lords-of-chaos.htm En er zijn naast Project Gutenberg nog andere goeie sites. Blackmask bijvoorbeeld. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
www.voelspriet.nl een keer proberen. Heeft veel meer treffers dan google = veel betere zoekmachine. Maar of je het daar vindt weet ik ook niet... leuke naam hè?! ![]() |
|
quote: hm prettige site thx ![]() ![]() |
|
quote: Zulke dingen gebeuren alleen in overeenstemming met de schrijver. Er zijn wel paar van 'E-Books' op het net, veel keuze is er helaas nog niet. Je zou eens op de site van de schrijver moeten kijken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Ik lees Diary of a Drug Fiend Door Aleister Crowley gewoon online. \ die man heeft toffe humor Suck my piss ![]() |
|
Waar lees je die online dan? ![]() |
|
Boeken lezen op een beeldscherm is kut. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb recent dit apparaat gekocht: ![]() Leest als een boek, je kunt er ook pdf-bestanden mee lezen. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Hmmmmmm, kost da? Boeiender ![]() |
|
quote: dan ben jij waarschijnlijk erg oud ![]() jongeren en ik hebben helemaal geen problemen met het lezen van het beeldscherm dat andere apparaat dat hier staat vind ik dan ook een decadent stukje techniek erg duur (600 euro?) en erg breekbaar terwijl lezen van een beeldscherm gewoon gewenning is en de beeldschermen sowieso steeds beter worden. ik combineer nu e-books met de asus eee of die kleine acer en vooralsnog is iedereen enthousiast (die pdf reader doet me denken aan de eerste auto's waarbij de look-and-feel van paard en wagen zoveel mogelijk behouden diende te worden, anders durfde men er niet mee te rijden) [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 20-10-2008 13:11] ![]() |
|
quote:Ik zag laatst iemand in de trein met zo'n ding iets doorlezen. Wel een geniaal iets volgens mij als je veel PDFjes van het internet enzo afplukt. En volgens mij past hij in mijn schoen ook. ![]() ![]() |
|
quote: Oud? Nee. Ouderwets in sommige (moderne) zaken en terughoudend als het gaat om veel technologische ontwikkelingen? Absoluut. Ik zit de hele dag al naar beeldschermen te turen op het werk én thuis; als ik dan een boek wil lezen wil ik dat in een hoek op de bank doen of in bed voor het slapen, niet in een bureaustoel met een beeldscherm of een ander elektronisch apparaat.. Komt daarnaast ook nog een stukje gevoel bij kijken, net zoals de verstokte vinylliefhebber heeft ten opzichte van cd's. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 20-10-2008 13:51] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |