|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik wel kom kijken,wat moet je anders op een zondag en t is lekker dichtbij dus.... |
|
|
|
ik kom ook wel |
|
Nog drie nachtjes slapen... |
|
ik kom denk ik ook. |
|
quote: Heej, te gek |
|
Heee Mies ik ben er denk ik ook wel fftjes even kijken of er iemand meegaat hahahahah |
|
quote: Ik ben er zeker |
|
Hoe ga jij met de fiets ? |
|
Nee, ik zit nu bij Mier. Ik ga met de trein terug naar Vennel. Als ik met jou terug kan gaan is dat natuurlijk beters |
|
Dan is dat geregeld..... ga je maar Cummie mee terug Ik kom toch alleen A D kijken.... |
|
quote: tnx |
|
:O |
|
Zo! net terug! Eerste band heb ik gemist, Angels Decay was wederom erg vet! Echt enorm strakke mik!! Was ook goed druk |
|
quote: Kep van Mies die demoCD gekocht en ik moet zeggen dat t een goeie cd is.. |
|
xtreem vet artwork ook he? |
|
quote: Het was een geslaagd feestje En het was idd erg druk voor het Metalcafé. |
|
quote: Die heb jij gedaan he???? Ik wist nie da gij zo'n artistieke was... Ziet er leuk uit hoor!!! |
|
thx! |
|
quote: www.thx.com ken je dat???? Das t dolby surroundsysteem dat vele bioscopen gebruiken, moet je ff checken.. |
|
was tof gisteren lekker druk ook eej mies: lekker geslapen gisteren bij mauro? stan zei dat je alleen wakker werd/je ogen open deed bij de woorden Angels Decay en homo grtz Stijn |
|
quote: Bij die woorden wordt ik ALTIJD wakker Ik was gister avond helemaal op, zwaar weekend achter de rug: zaterdag 13.00 thuis vertrokken en zondagnacht om 3.30 was ik thuis. Het was wel gezellig zondag |
|
Het was weer een geslaagde avond Ode aan Angels Decay + Morning Hoop dat ze ook spelen op Urpop. Ave |
|
quote: Dank U |
|
yeah...urpop. lijkt me een puik idee.lekker samen koprollen met die twee full-time dronken nep-cowboys kwas de 30e op vakantie met school dus heb ik het jammer genoeg gemist in de fenix |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |