|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Viking Metal uit Engeland (de band omschrijft hun stijl liever wat gedetailleerder als "Anglo-Saxon Metal" ). Ze zijn in 1997 begonnen en hebben inmiddels al vier albums gereleased. Ik denk dat ze nog vrij onbekend zijn, dus ik raad iedereen aan om de officiele homepage even te bekijken op: http://members.aol.com/ForefatherFyrd/ Op http://artists.mp3s.com/artists/225/forefather.html kun je twee nummers luisteren Hakkuh |
|
Klinkt interessant, ik download meteen even wat. |
|
nou Robje ik had deze band bij jou gehoord en vond er vrij weinig aan, maar wie ben ik he!! Leuke usericon trouwens |
|
Ik luister nu The Fighting Man en vind het geinig klinken, maar meer eigenlijk ook niet. |
|
ja, ik had er laatst nog wat van gehoord. Moet het nog uitproberen. Wat ik van een sample heb gehoord klinkt het wel leuk . |
|
het oudere werk is ook zeer aan te raden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Heeeeeel goede band! Heb wat oud werk van hen liggen. Alleen jammer van de drumcomputer overigens.... Signature |
|
quote:Op hun nieuwste cd klinken de drums erg goed (ondanks dat het een drumcomputer is).Voor mij persoonlijk 1 van de betere releases van de laatste tijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan moet ik die release maar 's hier zien te krijgen. Ben benieuwd! Signature |
|
quote: ik heb hier ook de promo liggen,. maar nog geen tijd gehad v oor een review. kvind het instrumentaaltje op de schijf echt zooooo lekker, verder weet ik het nog niet, beetje veel van hut zelfde maar nog niet goed geluisterd..... I Find That I Am Not There... |
|
Ze hebben bij de LSP 3 van hun albums liggen voor 10 euro, best aardige muziek |
|
quote:Dat instrumentaaltje heeft wel iets weg van Mortiis tijdens zijn "Crypt of the wizard" periode. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Leuke band, ken ze al wat langer en ze worden steeds beter. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Net een sampletje geluisterd van hun site. Niet slecht, maar ook niks speciaals. |
|
Ours is the kingdom bevat enekel knappe songs. eervolle teksten trouwens! signature |
|
ik heb de originele uitgave van "Deep into time" (geen slechte plaat trouwens), en volgens hun eigen website zou die nog een keer geld waard kunnen worden. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Hehehe, ik geloof er weinig van. Ze zijn nou eenmaal niet zo'n band waar een hele wereldbevolking opzit te wachten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb dat kutalbum op LP. |
|
quote: Ik had twee albums. mijn god, als het een grapje was, kon ik het wel waarderen. die zang zeg. Echt krachtig is het niet. |
|
quote: |
|
Forefather is best wel in orde, al is er nog ruimte om te groeien om muzikaal vlak. |
|
Nou, nou, 'Ours is the Kingdom' is me dunkt een plaat van wereldklasse. Geniale muziek en dito teksten. En die zang vind ik persoonlijk prima passen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klopt, al vind ik de drums soms wat té simpel geprogrammeerd en mag er wat meer detail in het gitaarspel. Guess that's just a matter of taste. |
|
quote: Ben blij voor jou. En vooral blij voor mijzelf dat ik er van af ben. ik vind het een drama. Het idee is leuk. maar de uitvoering werkt gewoonweg niet. Me dunk dat die band niet voor niets al 4 of 5 albums in de obscuriteit verblijft. Sorry, maar een term als 'wereldklasse' vind ik dus niet bepaald passend Desalniettemin, veel plezier ermee |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |