|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een verschrikkelijk goeie plaat is die nieuwe VET RETRO!!!!!!! signature |
|
Op Kerrazy istie te vinden, ik zet hem nunet voor het eerst op. Fucked by fire klinkt iig al veelbelovend. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-12-2006 19:29] |
|
SCHITTEREND!!!!!!!!! signature |
|
Tering, en dat ouwe spul vond jij niet goed? Wat is er zo drastisch verandert aan hun sound dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
at the gates of hell vond ik slecht, maar pentagram prayer veel beter nu is het gewoon rechttoe rechtaan thrashed metal, simpel en obees. Doet me zelfde als de laatste Unleashed signature |
|
Metal-archives staat op "unknown", de laatste optredens dateren van 2007 en ook de laatste update van de site was vier jaar geleden. Iemand een idee of deze band nog bestaat? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
signature |
|
quote: Ken jij eigenlijk hun EP met covers? Die zit nu op de streamingdiensten vast aan het debuut. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat is die met die Mercyful Fate cover, he. Die heb ik wel eens gehoord, maar was toen niet onder de indruk. Eens herluisteren. Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |