|
Auteur: |
|
|
quote:Bij mijn weten uit Zeeland (Goes dacht ik) |
|
#Pure gifgroene jaloezie# Ik wil Blood for blood ook zien verdomme!!!! Nou ja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik Slapshot live heb gezien. Hopelijk komt BFB nog een keer. Uppercut is trouwens live ook vet! OLD SCHOOL!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Leuk man, skins en hardcore lui.. Zaterdag was het Masters of Hardcore ergens, en de trein zat bom en bom vol met "hakkers" schopte elkaar allemaal verrot, ik stapte met een donkere gozer in dus nog een reden om te schoppen voor hun; "kut gothic!", "kut neger!" schop schop schop.. heel gezellig die gasten.. |
|
Waar heb jij het in godsnaam over? Ben je ooit wel eens bij een echte hardcore/punk show geweest of bezoek je alleen rave feestjes bomvol met gabbers? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Uppercut komt uit Middelburg geloof ik, uit ONS (gehehehe) Zeeland. Ik geloof dat ik het best een kutband vind. |
|
quote: Ik bezoek geen rave feestjes, zat er toevallig mee in de trein.. hardcore punk, is heel anders dan hardcore gabber, en daar had ik het over.. omdat ik het toevallig las, en meteen aan die gasten in de trein moest denken.. |
|
quote: Het heeft er toch niets mee te maken, hoef je het ook niet te melden |
|
quote: Tsja, als jij over 'hakkers' begint neem ik aan dat je het over gabbers hebt. En veel mensen halen gabber hardcore en punk hardcore nogal eens door elkaar. Ik ben bang dat jij in de trein net de verkeerde personen tegen het lijf bent gelopen want in mijn ervaring zijn hardcore shows altijd heel gemoedelijk. Met uitzondering van de pit natuurlijk want die is agressiever dan menig metal geweld. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik weet het.. *zucht* Punk hardcore vind ik ook leuk om zo af n toe n concertje van mee te pikken.. |
|
quote: Geweldig |
|
Vanwaar dan al die negativiteit over mijn geliefde hardcore Even goede vriendjes en vriendinnetjes I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zolang ik maar niet in zo een hardcore pit hoef te staan vind ik het goed |
|
Mietje I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het doet altijd pijn |
|
quote: Heb je zelf zo veel ervaring met de pit dan? Vertel je altijd stoer over alle wonden, die je hebt opgelopen? |
|
Vraag 1: Ja Vraag 2: Nee Begeleidende opmerking: Laat een gevoel voor humor groeien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hardcore pits zijn idd vet harder dan metalpits .. Wladje weet niet waar hij het over heeft |
|
heeft iemand Banner of Thugs gezien? grtz Stijn |
|
quote: Err Ja? Ik was er vroeg genoeg... Als ik de goede band heb ligt 't ietwat in het straatje van Dropkick Murphy's... Kan me niet zo veel boeien Die...My Demon vond ik wel erg OK. Samen dus met Uppercut, DV8, Born From Pain en Blood For Blood. the Butcher kon mij vooral vanwege de verkleedpartij entertainen, maar muzikaal ook wel OKAY. BTW X-X, Slapshot was inderdaad ook erg vet. Een paar maanden geleden in de Melkweg gezien. De pit daar was trouwens vele malen harder dan op de EHCP. En ook nog even een noot over die lui in de trein: Hoe hard zou een gemengd (Gabber-Punk) Hardcore-festival uit de klauwen gaan lopen? Als headliners bijv: Pro-Pain en Rotterdam Termination Source of SOIA en DJ Paul Elstak? Lijkt me wel een appart publiek: Gasten op Pillen, Gasten op Coke (cola), andere Gasten op andere Coke (de witte sloper), Gasten op Bier, Gasten op Wiet, en gasten op diverse combinaties van bovenstaande... Hmmm, welke promotor durft dit aan? In Praise Of The Morningstar What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
quote:I second that |
|
quote: Da's pure training voor metalheads, héhé, ik bedoel maar, die gasten zijn af en toe wel eens "aan het werk" bij death-metal optredens, leuke uitdaging af en toe om daar tussen te vliegen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Index / Concerten |