|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok wie heeft Varg vrij gelaten It wasn't me EDIT: "aarlem" ? [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-03-2003 16:41] |
|
sorry brak toetsenbord :p |
|
is dat zo? gaaf, ik weet van niks Je moeder. |
|
quote:Ja, en is het "brand af" of "brandt af" nu je toch aan het modden bent? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik neem het wel even over Ik hoorde dat de brand 12 doden heeft geeist, gelukkig zijn ze niet op alle eisen ingegaan. |
|
quote: "De kerk smurft af." Dus: "de kerk brandt af." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
? toch maar even nieuws aanzetten... Je moeder. |
|
quote: hahaha prachtig (die opmerking dan ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
waarom zie ik niks op geeneen zender Je moeder. |
|
omdat het vanochtend op tv was en het is geen world trade center... http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27101 |
|
Geen dank mensen! |
|
* S_S zingt * And it burns, burns, burns The church on FIRE,... The church on FIRE !!!! Wiegen Meister ! |
|
Wel lullig voor die 3 brandweerlieden... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Geeft niet, joh, zolang er maar mensen zijn die er grapjes over kunnen maken. Triest. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
risico van het vak he maar goed, kerkenbranden (al dan niet bewust) werken toch averrechts aangezien de gristenen zich dan weer gaan groeperen Je moeder. |
|
idd, dat was ook mijn eerste reactie. (wat is trouwens de bouwstijl van de "Amsterdamse school" iets wat me opviel waar ik geen ruk van snapte) Waren trouwens wel mooie plaatjes van die fikkende kerk |
|
quote: het waren vrijwilligers btw |
|
quote: dat weet ik risico van de hobby zo beter? Je moeder. |
|
|
|
Zou je als je bij de vrijwillige brandweer gaat een hokje kunnen aankruisen - Ik wil geen kerken blussen? |
|
quote: Nou idd ja Of het nu hun hobby was of niet doet niet terzake. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dus als je oversteekt en geschept wordt door een automobilist is het het risico van het oversteken? |
|
was het een mooie kerk true disco chick |
|
quote: Tuurlijk, waarom niet? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |