|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We, the Gods en Cassiopeia Café de Piek Vlissingen BE THERE!! |
|
Vlissingen?? das Zeeland??...hmmm ver weg I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ja, erg ver weg. Zowel van de bewoonde wereld als de rest van NL. Misschien the occasional Vlaming die er heen gaat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor mij ook te ver helaas... Dead things grow from deep inside... |
|
komen jullie niet een keertje in de baroeg ofzo?? |
|
Juist de Baroeg, das nou dichtbij I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Inderdaad, de BAROEG! |
|
quote:Ook te ver weg ... doe maar Tivoli of zo. |
|
Baroeg is ver weg, maar bere gezellig. Een maat van me heeft een auto van de zaak, best wel makkelijk. 9 september ben ik van de partij... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iig veel plezier gewenst. (Btw cassiopeia al met nieuwe zangeres ??) |
|
Aan ons 2de optreden in de Baroeg (en ook in de rest des lands) wordt gewerkt.. Ik hou u allen op de hoogte... Martijn van Cassiopeia heeft met al verteld dat ze reeds een nieuwe zangeres hebben.. Ik ben benieuwd.... Tim: Ik hoop u binnen nu en 2 weken meer te kunnen vertellen over Weert... |
|
quote: Ik ook!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ik ook wel ... vorige zangeres zong best ok maar ook niet echt uitzonderlijk goed |
|
kijk dat bedoel ik Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: We The Fury coming to Weert Tja, ik hoop dan ook meer te weten over hoe onze demo (3 nummers + intro en outro)uiteindelijk zal klinken. |
|
Mooi!! ik hou me aanbevolen voor een exemplaar.... |
|
same here! We lopen elkaar de 22ste trouwens wederom mis Judge, Bint en ik zitten dan n.l. aan de andere kant van de wereld vakantie te vieren... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
k dan, I'll keep you informed. quote: Maar wel apart, niet de typische WT of AF zangeres. Of die van Wingzzz *evil grin* |
|
ALLEMAAL KOMEN!!!! Rijdt taxibedrijf Strotgrunt ook weer? |
|
taxibedrijf strotgrunt, hehe, da's een goeie ik weet niet of ik tegen die tijd een auto heb of iemand kan charteren... met het openbaar valt niet te doen, dus ik hoop een auto te hebben Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Ow fuck.. Da was ik effe vergeten.... |
|
ik niet zuigt!! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
OMHOOG!!!!!! |
|
Ik kan ook niet Heb demo-release-party van Hills of Eternity |
|
Te ver weg |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |