|
Auteur: |
|
|
wel eens gehoord en hard huilend weer afgezet maar ik denk dat iron glory en snagger je wel meer kunnen vertellen Je moeder. |
|
quote: Huilend afgezet ? ZO ruig zijn ze nu ook weer niet. Jij bent wel soft hé ! |
|
ja toffe cd is het (prayer for the dying) wel wat weg van: priest, grave digger en running wild http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: inderdaad, konden mn tere oortjes niet tegen Je moeder. |
|
speelden die niet op wacken, zo ja dan is dat volgens mij die band waardoor ik bijna wacken vroegtijdig moest verlaten vanwege een lachstuip die niet meer op wilde houden... |
|
quote: Dat zal Lordi wel geweest zijn dan. |
|
uhmz lordi komt DIT jaar pas Je moeder. |
|
Messiah's Kiss speelde inderdaad op Wacken, vond ik wel aardig klinken, maar ook weer niet helemaal fantastisch 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ik heb het ff gecheckt en het was em idd. WAT EEN KUNT BAND WAS DAT! volgens mij was dat echt het meest slappe klote optreden dat ik ooit gezien heb. (op tralalinor (oid) op de metal battle in baroeg na dan). |
|
quote: LOL |
|
Life heb ik ze nog niet mogen meemaken, maar het album klinkt toch goed. Kut is zonder n Cunt is met c |
|
Toen MK WOA opende vond ik er niet veel aan, als Holy Mother fan ergens wel normaal en ergens neit normaal, maargoed wat later kreeg ik de promo in de bus, en man het blies me gewoon weg! en nog steeds is dit een der vetste recebte schijven die ik heb, ik w8 op de opvolger... thunderbbaaa-a-a-aaaalll en Karnivoor wat moet ik meer vertellen? wat deze leden in late jaren 80 allemaal uitspookten of zo? who cares (except me) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wie is Holy Mother ? |
|
|
|
quote:post (3-94) US-Metal band, met Mike Tirelli op zang dus (ook ex Jack Starr en nu bij M.'s K.) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Heavy Metal |