|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
waarsch. aanwezig |
|
wie insert er een naab plaatje\?? Suck my piss |
|
quote: Inderdaad, die prijzen moet je gewoon niet naar kijken. Dat zijn de prijzen van de "normale" kaartjes. (Ze gaan er bij de Duitse spoorwegen niet vanuit dat er idioten zijn die half Duitsland door gaan crossen met zo'n Wochenende-ticket... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
vorig jaar headbangers open air hadden wij de terugweg ook een wochenende ticket. dat was 27,50 geloof ik en dan kno je met 5 man reizen in B-treinen. dat was niet echt lekker confortabel en veel overstappen maarja, wel goeiekoop... |
|
quote: Tsja, 5 uur achter elkaar in dezelfde trein is ook niet echt fijn. Ik vond het juist wel wat hebben dat je maximaal zo'n anderhalf uur in een trein zat en daarna je benen weer ff kon strekken, zeg maar... En daarbij, het is niet dat je die dag wat beters te doen hebt of zo, toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nouja met een kater in een overvolle trein zitten tussen jankende kinderen, oude oma's, ligfietsen en honden en anders gespuis doe je echt niet voor je lol. je benen strekken komt er amper van i.v.m. overstapzooi. de heenweg was veel relaxter, toen kwam er zo'n gast langs met een bierkarretje waar je Becks kon kopen haha |
|
quote: Die andere mensen hebben juist zoiets van "tussen stomdronken, stinkend, onguur ogend langharig tuig zitten doe je niet voor je lol". Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mooie line-up dit jaar. o.a. Enslaved, Cryptopsy, Marduk, Deströyer 666, Hate, Watain, Kataklysm, Nifelheim, Desaster, Hypocrisy... Wie kan hier ff vertellen hoe het festival is georganiseerd? Is dat een beetje relaxed? Ik las dat er 2 podia waren, beetje kleinschalig dus. Hoeveel mensen komen er eigenlijk jaarlijks op af? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wow de bands zien er idd goed uit. Is alleen wat ver weg On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb helemaal geen trek meer in van die grote festivals. Maar dit zag er nog wel geinig uit, had het er gister met Raj over. En 3 dagen vind ik ook wel goed te doen, niet zo'n halve/hele week lamballen op een enorme festivalcamping. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-05-2006 9:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben ook ernstig aan het overwegen om Wacken in te ruilen voor deze heersch line-up!! http://www.party-san.net/neu/festival/index.php?shownews=28 Beetje extra info van mensen die er al zijn geweest, zou inderdaad erg welkom zijn!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hmm.. Dit ziet er leuk uit! |
|
nou ik ben er geweest. ik denk er een beetje verschillend over. -ze regelen het festival alsof er 60.000 man komen. dwz, veel te strenge controle, al het glas inleveren (wij waren op vakantie en konden naas het bier dus ook de appelmoes, erwtjes, aspergers etc. etc. bij de ingang achterlaten of opeten), de controle is huge -het is een klein festival, ik geloof dat er zo'n 4 of 5000 man op af komen. -het is mooi gelegen, het ligt op een weiland waar graan oid (de camping; festival zelf op gras) gestaan heeft aan de rand van een bos -datzelfde terrein zorgte er de laatste dag voor dat ik mijn auto niet uit de blubber kreeg door de regenval die nacht -datzelfde bos zorgte er voor dat je ondanks de aanwezige WC's (veel te weinig!) daarin moest wildpoepen -wat betreft het festival zelf; dat was mooi geregeld, de eerste nacht werd er in de tent gespeeld die opzich wel groot genoeg was voor het volk wat aanwezig was. het terrein was ook groot genoeg voor iedereen en aan de zijkanten kon je vreten + drinken + zooi kopen. de tent: het terrein: DUS... -bands die dit jaar spelen zijn inderdaad erg gaaf |
|
- Greycloak - Skullfuck What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
THX ouwe. Ziet eruit als een gezellig festival. Jammer van die plees . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ziet er erg leuk uit lijkt me!! Elk festival heeft wel z'n pijnpunten dus dat neem ik er nog wel graag bij... Kans lijkt me groot dat dit iets wordt voor deze zomer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
- Greycloak - Skullfuck - Regeer |
|
en ik ben er ook. nu 2 keer geweest, bevalt me goed daar! |
|
- Greycloak - Skullfuck - Regeer - Corpsevomit - Snoodaerdt Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik tel ff snel maar 28 bands voor 3 dagen Ik vind de line up op zich wel goed, maar niet exclusief oid en de moeite zéker niet waard. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2006 9:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
quote: Van de (maar) 28 bands zijn er voor mij iig wel misschien slechts 3 waarvan ik op voorhand al kan zeggen dat ze me totaal niet boeien... De rest wil ik óf ZEKER zien, óf wil ik best nog wel eens gaan bekijken uit niewsgierigheid of uit ervaring dat dit wel leuke live-bands zijn. Denk dat deze affiche behalve het missen aan een echte topper als bv Emperor of Celtic Frost zoals op Wacken, echt veel te bieden heeft voor de doorsnee black/death fan. Voor mij is het dan ook een schitterende line-up Maarja, smaken verschillen niewaar... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Een aardig aantal bands zijn zeker gaaf, maar er zijn er laatst een flink aantal al van langs geweest, dus dat zou dubbelop zijn; verder vind ik -Cryptopsy uitgezonderd- er geen échte topper bij zitten. Op zich niets tegen opnieuw checken, maar daar duurt die reis me te lang voor. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2006 12:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Valt best mee hoor, in een goeie 4 uur ben je er |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |