|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
X-files hebben me altijd geboeid. jammer dat het stopt...maar er zijn blijkbaar plannen dit verder te zetten als Sadam uitgedreven is. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Dat meen je toch niet serieus of wel? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat van Sadam niet natuurlijk maar wel van een verderzetting..ergens gelezen, denk in humo...er waren allezsinds genoeg producers/regisseurs die dit willen overnemen, maar voorlopig stopt het dus tot nader order. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik vond het ook al zo'n open eind voor een final-episode . Die geld-trekkers dachten natuurlijk dat ze het niet al te definitief moesten maken want dan kunnen ze nooit weer opnieuw beginnen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat is zijn specialiteit "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Daar ik altijd interesse heb gehad in het 'boven-natuurlijke' was ik ook wel gefascineerd door de serie, doch kon het mij niet altijd boeien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik eerder geneigd was te kijken toen Mulder er al uit was. Kwestie van nieuwe verhaallijnen denk ik zo... Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |