|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah, danku changed to 'ouwe' |
|
quote: nou, als jij het zegt maar ik ben ook niet bekend met kroepoek hoor, ik eet het alleen als er een keer wat meegenomen word van de sjinees... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 25-03-2003 22:29] No meat is sweater |
|
quote: Je hebt ook knoflookkroepoek. dat is zeer lekker. Alleen de omgeving neemt je dat niet in dank af hehe |
|
quote: Damn die dingen zijn sterk Java kroepoek zitten genoeg kruiden in! De naturel kroepoek van chinees is lekkor, maar die uit het zakje smaken idd veel minder. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: je hebt gelijk. aardappelen zijn saai. Ik heb je alternatief erbij gezet |
|
idee: space-kroepoek? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hahaha You're welcome . Kokosrijst is sowieso gaaf. Ik vind het ook leuk om een beetje aan te prutsen met rijst. Ken je sinaasappelrijst? Da's ook . |
|
quote: Maak maar een recept en dan gooi ik het op de site |
|
hutspot is ook wel lekker 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nee, lijkt me wel lekker. Ik kook rijst meestal naturel. Ik ben meer een bijgerechten mens. Vooral als het richting vlees gaat. (vandaar dat ik lokaal bekend sta om m;n sate parties hehehe) |
|
quote: Hehe, sja, kijk, vlees maak ik niet he. Dat ligt zo midden in de maaltijd en de rest hangt er maar bij. Vandaar dat ik het leuk vind om van elk gerecht iets leuks te maken, dat goed bij de rest past. |
|
quote: Het kan allemaal. als je er maar plezier in hebt en het natuurlijk uiteindelijk smaakt. Ik ben een Indo en ik ben niets anders gewend dan witte rijst met veel bijgerechten, sambal en kroepoek |
|
quote: Ah. Ik ben ex-kaaskop met een middellandse zee-fetish, culinair gezien . Maak je zelf sambal? SnaacK heeft nog wel wat pointers voor je, op dat gebied . |
|
quote: hehe lol... Ik maak zelf geen sambal. Enkelen uit mijn familie wel. Ik moet zeggen dat zelfgemaakte sambal veel beter is dan die Conimex troep |
|
Zit nu lekker kroepoek te eten van het kwaliteitsmerk ChinChin met een beirtje, het past echt overal bij. |
|
quote: Smakelijk. heb net een zak op |
|
quote: Dat klopt ja... en het is zo simpel, lomboks (of meer evile pepers), olie, en een goede keukenmachine/staafmixer is alles wat je nodig hebt (of je moet het handmatig willen hakken + mengen). En dan begint het feest van toevoegen van lekkere ingredienten... van geraspte gemberwortel t/m trassie. Damn, ik praat weer erg vaak over eten vanavond . |
|
Woehoe!!!!!!!!! Bier + Kroepoek + Angel of Death heerscht |
|
Bonnie, kroepoek dot het idd altijd goet. Heb vandaag bij de dokter gehoord dat het goed komt. Zijn alleen mijn spieren in mijn rug maar die een beetje overhoop liggen met mijn rug, over een week moet ik al nergens last meer van hebben. KROEPOEK!!!!!!!!! |
|
Now Eating: Kroepoeksjips.. Maareh.. ik heb welles zelf kroepoek gefrituurd, dat heerscte toch wel heel erg. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Bonnie, jij mag een keertje voor mij koken ok "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Bonnie staat hier ook bekend als de KROEPOEK-KONING haha. Favoriete recept:kroepoek met wodka Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is goed |
|
quote: Yeah !! ik heb weer zin in Kroepoek + |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |