|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: was jij niet al bijna klaar met die opleiding ICT |
|
quote: NEEN |
|
quote: Neenee, Windows is vaag. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
quote: jaaaaaah ja volgens mij heb je gewoon alles lopen verzinnen om iedereen hier weer een beetje bezig te houden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
@BINTMEISTER: je bios klinkt een beetje rot. Kan wezen dat je hem de eerstvoolgende keer even moet herstellen naar zijn standaard-instellingen, en dat ie het dan wel doet. Verder lijkt me het een probleempje wat ontstaan kan zijn door een stroomstoot door bijv. lomp stekker-gedrag. Dit slaat nergens op. |
|
zoiets hadden we bij een pc vroeger op de zaak ook. Als je die uitzette dan starte hij de eerst komende 12 uur niet meer op. Daarna deed hij het vrolijk weer. |
|
ach, dat ding is toch niet echt meer van deze tijd (celoron 500, geen typefout, met een 32 mb TNT2 kaart), dus als het ff mee zit staat er over een paar maandjes een beter beestje |
|
In nome Diem vade retros Satana! Genoeg hulp? Doet ie het nu weer? Dan weet ik wat het probleem was! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je kan toch ook je MAC adres software matig veranderen? Maar in principe is het het zelfde, het is een adres om een interface te herkennen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |