|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand C&C Generals wel eens gespeeld? Dat is gewoon Operation Iraqi Freedom op je scherm. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hebben ze daar een apart ministerie daarvoor dan??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Rare moffen; C&C is een super vet spel. Immortal Pride |
|
quote: maar Generals niet ... je kan beter de originele C&C uit 1996 gaan spelen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
c & C generals heerscht vooral online. Ik heb het overigens in de single mode ook uitgespeeld wat erg gemakkelijk was, maar wel leuk. dat de scud en ander wapentuig erin zitten is toch neits anders als een afspiegeling van de realiteit. |
|
quote: na een tijdje generals gespeelt te hebben kan ik het hier toch mee eens zijn. Graphics zien er goed uit maar het verhaal zuigt De besturing vind ik trouwens ook kut, die tankjes en mennekes reageren veels te traag.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Moet zeggen dat bij mij alles lekker loopt, ook de besturing van mannekes is geen probleem. |
|
Het spel loopt ook wel goed bij mij, maar ik vind is vergelijking met andere RTS spellen alles zo traag reageerd, in een spel als Starcraft zit bijvoorbeeld veel meer snelheid.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja die is cool. Bouw zandzakken aan elkaar tot je in de basis van de vijand bent, en bouw daar vervolgens obelisks of light aan een stuk door . Of bouw droog hun basis dicht met "concrete walls" . Wat een quatsch trouwens zeg. Als iemand dat spel wil hebben komt die er toch wel aan, al dan niet met hulp van ouders of gewoon wat minder legaal. Als ze echt een statement willen maken daar moeten ze ook miniatuur bommenwerpers en zo verbieden. |
|
Oud nieuws? Return to castle Wolfenstein mocht ook niet. |
|
Wat een gezeik zeg. C&C Generals was al vorig jaar uit, voordat men zeker wist dat de VS Iraq zou aanvallen. En die gasten bij Westwood/EA zijn al veel langer bezig met het ontwikkelen van het spel. Sommige mensen hebben gewoon teveel vrije tijd om over dit soort dingen te zeiken en dan te verbieden. Zoals het bericht al zei.. Jantje kan wel CNN opzetten en beelden krijgen van bommen die op baghdad neervallen. Waar trek je de grens? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Duitsland Schmuitsland! Ehm.. Duitsland verbiedt ook Cannibal Corpse Hammersmashed face live te spelen, ze verbieden sommige metal-cd-hoesjes, ze adviseren je een helm op te doen op de fiets en je krijgt een boete als je iemand achterop neemt... Tis gewoon een raar land, nix nieuws. [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 26-03-2003 14:35] Dit slaat nergens op. |
|
Het roelt als je leuke pc hebt heb ik niet |
|
Generals is gaaf, ik vind die migs van China toch wel de gaafste unit die erbij zit. Maar over dit bericht, wat een onzin. Ach ja, die Duitsers hebben rare trekjes, blijkt weer. |
|
quote: Het gaat toch wel iets verder dan dat. Ik begon met de campaign van de USA, let op: quote: Persoonlijk lag ik helemaal dubbel toen dit alles op mijn scherm afspeelde. Compleet, totaal, alle originialiteit in het verhaal ontbreekt. En daarbij is het ook nog eens oorlogpropaganda. De Irakezen worden afgespiegeld alsof het een slecht land is wat chemische wapens op hun eigen volk gebruikt. (Dit is waar; maar dit mag niet in een computerspelletje tot uiting worden gebracht vind ik. Ik denk dat op basis van zo'n soort argument het spel verboden is in Duitsland) Om het spel trouwens nog net iets realistischer te maken hadden ze een feature moeten invoeren dat Amerikaanse Helikopters zo nu en dan willekeurig neerstorten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja het was niet perfect. Maar het is al 7/8 jaar oud. Maar C&C was gaaf. Het was nieuw, het had sfeer, de missies waren redelijk moeilijk, voor en na elke missie kwam een tof filmpje. En het was verslavend! "I'm Seth. Just Seth. From God to Kane to Seth. I am his right hand, and I have a task for you. ... This is Nikoomba and his views do not coincide with ours. Eliminite him." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Vooral die laatste missies zonder basis, daar heb ik wel een tijd op gezeten. Het filmpje na uitspelen met NOD was tof. Eerst dat Sc-Fi access tot ion cannon krijgen, en dan: "Where will the world most feel the blade of GDI treachery? You have done much to aid the brotherhood in this final victory. The choice, my friend, is yours...". Blow up the Eiffel Tower! |
|
quote: 'voordat' men wist dat ze aan gingen vallen? Dat 'wisten' 'ze' al 12 jaar geleden kerel... Dit slaat nergens op. |
|
Duitsland heeft een lange geschiedenis qua het verbieden van dingen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het is wel een typisch pro-amerikaans spel. Kan er trouwens wel om lachen. Zelfs in computer spelletjes is Irak een kwaadaardig land die vernietigd moet worden. Immortal Pride |
|
Het is wel een gaaf spel, alleen is het verhaal slecht en kan je het niet over een netwerk spelen als je het spel maar één keer hebt gekocht. |
|
Er zijn meer redenen waarom het een slecht spel is. Vergelijk het maar met WarCraft III. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wa tis er eigenlijk slecht aan warcraft III? zowel generals als warcraft III ruleren! fear my moo of wrath |
|
quote: 1: niets 2: niet waar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat zal niet alleen zijn door het gewelddadige...maar vooral tegen wie... I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |