IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Bandleden gezocht
dutchmetal
Usericon van dutchmetal
Posted 26-03-2003 14:52 by dutchmetal Profiel van dutchmetal

Hallo,

mijn vriendin (zangeres) en ik (basgitarist, athans zo noem ik me graag ) zijn op zoek naar andere (gothic)metal fans die graag een band zouden willen beginnen.

Voor de duidelijkheid ons idee is om in principe te beginnen aan het schrijven van eigen materiaal.(hebben al teveel coverbandjes gehad en beviel ons niet zo).
Uitgangspunt is daarom ook niet om over 2 maanden al op een podium te moeten staan. Maar meer om te werken aan eigen materiaal en als we daar wat van hebben, dan kijken we hoe we verder gaan. Kortom gewoon in eerste instantie voor onszelf muziek maken en spelen en daarna zien we wel wat we gaan doen.

Ervaring is allemaal niet super belangrijk, als je maar kan spelen, creatief bent en inzet hebt dan komt het allemaal wel goed.
Gitaristen, keyboard spelers, drums allemaal helemaal welkom. Omgeving R'dam (of je moet zin hebben om te reizen ) en leeftijd uhhmm tsja tussen 16 en 30 ofzo , maakt niet zo veel uit, als je er maar zin hebt om gewoon relaxed in de weekenden goeie heavy metal en gothic muziek te schrijven en te spelen!

Reageer ff via mijn mail: webmaster@hotdebbie.com en dan krijg je direct een reactie van mij terug

Greetz,
Dutchmetal

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-03-2003 15:15 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

En nog een

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com