|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gitaar solo's |
|
Mercyful fate bestaat nog steeds ja. Hmm, ben wel benieuwd naar deze band, 2 geweldig goede gitaristen in ieder geval !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
Ken wel Face of Evil, da's ook vet Dit slaat nergens op. |
|
quote:grapje zeker? We hebben het hier niet over die gitaarmasturbeerders maar lui die met een solo iets toekunnen voegen aan een al goed nummer. ik raad je aan om Mercyful fate's "melissa" en "Dont break the oath" een te beluisteren.. dan begrijp je wel wat er bedoelt wordt. |
|
Ik heb een behoorlijk hekel aan solo's. Bands die het wel mogen zijn zeldzaam (oa Slayer) |
|
quote: maar die zijn dan ook weer zo vals als het maar zijn kan. Een solo hoeft niet van mij per se maar soms voegt het wel wat toe. maar die egotrippersolisten vind ik meestal ook niet bijster interessant. maar sherman/denner is een van de meest interessante "tandems" in het genre. maargoed als je gewoon een hekel aan de meeste solo's hebt zal dit je niet aanspreken. maar dan heb je het wel zwaar in de metal aangezien soleren toch een vrij belangrijk onderdeel is? |
|
Ik vind 9 van de 10 keer een solo overbodig .. de rest van de band staat er dan als een stel zoutzakken bij |
|
Hoe zijn de vocalen van Ironfire? De stem van King Diamond vind ik nl geen zak aan. Mercyful fate met goede vocalen (covers door Metallica bijv) is geweldig! |
|
Een band die zich 'force of evil' noemt .. ach ja.. |
|
quote: "Cliché black metal cd-title generator" strikes again! |
|
quote: voor mij is een naam wel het minst belangrijkste van een band. natuurlijk trekt een sprekende naam eerder aandacht maar als de muziek kut is houdt het toch op. |
|
quote: Ja, zo denk ik er ook over.. maar 'force of evil' ,, damn... misschien 10 jaar terug dat dat nog wel in zou slaan... maar nu, dan denk ik bijna aan een of andere blackmetalparodie band. .. |
|
al zou ik de muziek leuk vinden, zou ik nog niet met een "forces of evil" shirt rondlopen... Je moeder. |
|
Ik zie het punt niet ... Er zijn bands die zichzelf Deströyer 666 noemen, graveland etcetera. Die blinken ook niet echt uit in originaliteit qua naam, maar staat toch eigenlijk compleet los van de muziek ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: destroyer 666 slaat idd ook nergens op en wat dachtr je van immortal dan? hebben ook het lelijkste artwork vind ik, behalve die uhmz kut kan even niet op de naam komen, met dat ijs enzo [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-03-2003 15:36] Je moeder. |
|
quote: ja, dat is idd zo. maar die gasten zijn al bijna 100 jaar oud. mogelijk zijn ze blijven hangen? ik hoop het wel wat betreft de riffs want het oude M.F is nog steed niet achyterhaald en veel moderne bands (met klinkende namen ) kunnen daar een vette punt aan zuigen. |
|
quote: ... waar was ik? oja, james goede vocalen? kom op zeg... maar goed, atilla, ik had dit nog niet gelezen. ben ontzettttend benieuwd. lekker solowerk van sherman/denner. vooral de denner solo's op de oude MF platen zijn meer als gevoelig, ze zijn vooral niet overbodig, maar voegen juist iets aan het nummer en de sfeer toe, jenje! Oud Vuil. |
|
3 maanden later moet ik nog lachen. james hetfield die kan zingen. maar goed, Force Of Evil, MP3 samples!!! The new band of the legendary Mercyful Fate guitarduo Hank Shermann and Michael Denner . http://www.covenworldwide.org/news2003.htm en ze zijn geweldig, die samples.(vind ik) Oud Vuil. |
|
Oeh, vooral "Hell on earth" klinkt erg goed. Die tweede vind ik wat minder. Ben benieuwd!! Klinkt erg goed in ieder geval. De MF invloeden zijn echter wel erg duidelijk aanwezig. |
|
absoluut, eigenlijk mis ik alleen de king. maar ja, om de solo-gitaar van michael terug te horen, kom maar op met die ceedee!!! Oud Vuil. |
|
Heb gisteren de promo ontvangen. Force of Evil = Mercyful Date, maar dan zonder King. Geniale muziek, alleen mis King een beetje. Review komt een dezer dagen online. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En nog steeds moet ik er om lachen. james hetfield die kan zingen. Hier 2 nieuwe mp3's. Live, van hun dvd. http://www.forceofevil.net/music/%20Death%20Comes%20Crawling%20.mp3 http://www.forceofevil.net/music/%20Curse%20of%20the%20pharaohs.mp3 Jaja, curse of the paharaohs. Ik hoor toch liever de king. Maar om sherman en denner weer samen te horen. Waar ik minder om kan lachen, zijn de geruchten omtrent het uit elkaar zijn van Mercyful Fate. Onze drummer had iets gelezen in een interview met hank sherman, maar ik kan niks vinden. Judge Paul, waar had U dat ook alweer gelezen? Oud Vuil. |
|
quote: Hehe, Slayer-solo's.... wereldklasse hoor Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die van Massacre zijn slayer in het kwadraat. Die vind ik nog iets beter. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |