|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ken genoeg gabbers die er procies zo bijlopen |
|
ow ja mag hier geen andere mensen kennen als "metal" mensen sneu |
|
Wat een topic, zeg Beetje zeiken over het uiterlijk van Darken. Het lijkt godverdomme Idols wel. |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:kort en claimen metal te zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: posertjes he |
|
quote:en gij? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja, dat kan. |
|
Ik wil jullie beiden wel verrot slaan om te laten voelen hoe METAL ik ben, plebs. Ik ben altijd in voor een knokpartij. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: ik ben ook aanstellerig posertje maar wle met lang haar ofc: zie mijn pic in het mooie mannen topic met lang haar maar ontopic- lekker boeiend dat ie nu kaal is zn platen heerschen nogsteeds dus... |
|
Hands up voor een slotje? |
|
quote: different mind, same thought We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:impaled succubus daagt je uit We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
De heer Darken heeft zich gewoon laten beinvloeden door het uiterlijk van zijn beste vrind en drummer Capricornus, jammer dat die er niet meer in Graveland speelt Bonobo de Clown, zou een goede titel zijn voor een nieuwe jeugdserie als vervolg op Flappie Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: grote mond over internet... maar in het echt? |
|
quote: mag ik me nieuwe sikkel dan uittesten? (bij het gebrek aan armspieren ofc :p) ding gekocht in zwitserland in de tuinier zaak daar erg leuk ding |
|
quote: damn ik verlaag me zelf gewoon tot bonobos gedrag |
|
quote:ben je nou al es een keer terug? je moet nog een mp3tje van me krijge over msn weet je? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zou hij langskomen als ik hem hier uitnodige voor een gevecht? |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Beste man, ik heb geen msn! Nou weet ik toevallig dat jij naar de Jonas gaat komen als we daar met Zwartketterij en Fluisterwoud gaan spelen, dus neem dan maar mee op cd gebrand, mits u goesting hebt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:is goed, de originele gaat je wel 5 pleuro koste...of je krijgt een tapeje met een nummer erop [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-08-2003 15:58] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Die 5 pleuro kan ik nog wel ophoesten Je mag hem ook ruilen tegen een Zwartketterij-cd, traden is stoer Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:helaas voor jou heb ik die cd al gaat je geld koste We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |