|
Auteur: |
|
|
iets voor mijn vriendin.. dus misschien gaan we wel I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Alleen die drie?? |
|
coldplay is idd wel gaaf met vlagen maar live supergrass ken ik alleen van naam... Je moeder. |
|
quote: supergrass hadden toch paar jaren geleden een hitje? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: iets van bumping on your stereooohooow. ofzo. Oud Vuil. |
|
DaVinz: Ghe, werd er ook op gewezen door mn vriendin Ga in 1e instantie voor Coldplay... Volgens mij zijn het 3 volledige concerten! Het is van 15:00 tot 23:00 ofzoiets dergelijks... Lang iig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:hehe ja precies... @Ethereal, pfiew ben dus niet de enige I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ah dat nummer ken ik en het is KUT!!! Je moeder. |
|
quote: 't lijkt op rebel rebel van david bowie. zul je dan ook wel niet zo van houden. Oud Vuil. |
|
wat doet dit nou op ZM |
|
quote: zaai zijn |
|
Coldplay Supergrass is wel enorm tof trouwens!! |
|
wat zijn jullie gay zeg |
|
Live vond ik enorm goed (op die laatste cd na) maar ik ga er niet naartoe. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
coldplay vind ik goed. maar live is om te kotsen, ik zweer die band nooit live te zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb ze vorig jaar op Pinkpop gezien. 't kan er wel mee door, maar om daar speciaal heen te gaan... |
|
en wat kost het kaartje? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik ga de 2e al naar coldplay in Muenster :D |
|
quote: ken je ook het oude werk van Live of alleen de nummers die ze maakten ten tijden van Dolphin cry ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: i alone vind ik ook zware bagger "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ah ok Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
en de kop van die zanger staat me gewoon niet aan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmmm.. Jammer dat het niet de Live van een jaar of 5 terug is, wat ze nu doen vind ik sucken Supergrass = tjokkefoll-muziek Coldplay is te gek, jammer dat ik niet naar het concert in Ahoy geweest ben Coldplay wil ik dus wel zien, de 2 anderen boeien mij niet (meer). Dus neen, bedankt voor de tip maar ik ga niet! |
Index / Concerten |