|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
thrashcore/powerviolence is altijd leuker om te zien, niet standaard headbangen |
|
Komen er nog mensen om deze takke herrie te bezichtigen? Phobia blaast! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
k moet werken in de zig zag jammer dat het in de kleine zaal is... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: que? zigzag? Daar hebben we een keer gespeeld, totdat er iemand met en pistool begon te zwaaien ! Errug gezellig! Ik ben net blij dat t in de kleine zaal is. Veel gezelliger. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Phobia gisteren gezien in Amsterdam......was VET! Aardige gasten ook. Gaat dat zien. |
|
quote:Ja,daar was ik ook bij.Dat pistool was tegen mij gericht.Heb destijds nog een hoop problemen gehad met allemaal aso's die alleen maar uit zijn op ruzie.De optredens waren vet(vet bangen bij Suppository) totdat er een vuist in mijn gezicht belandde en mijn broertje en ik daar begonnen terug te meppen.Toen waren de poppen aan het dansen. Stelletje klootzakken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, Phobia was mega vet!!!! Een van de beste bands die ik de laatste tijd live gezien heb! Die drummer is echt niet normaal Was een super vette avond, met veel Nadeel is alleen dat ze in de bosuil dommelsch schenken en ik me nu iets minder voel...maar goed das een ander topic. Nogmaals... PHOBIA! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
wel kut zeg... dat ik gister niet kon, ben langs geweest bij een nieuw bandje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |