|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja klinkt echt heel gaaf, jammer dat ie niet officieel uitgebracht mag worden, dan moet ik me nog maar heel even zoet houden met Ancient Wars en Dwell Within the mysterious dark beiden topcd's! Ik spreek Char dagelijks dus ik zal hem de groeten doen van je! Kankerlul |
|
Excellent!! We gaan nu in ieder geval proberen om zoveel mogelijk op te treden, promo's versturen enzo. Flink met de volle mep er tegenaan gaan dus. Make it quick, outlander! |
|
inderdaad en aankomend optreden is al een goede start! Kankerlul |
|
Lamers, eerst een nieuwe site.. Overigens, mooie versie van Piranha hebben jullie gemaakt, wilde ik even melden. Dit slaat nergens op. |
|
Zo die nieuwe nummers klinken behoorlijk lekker |
|
Jep, die 3 nummers klinken erg tof Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Klinkt prima, nou die make-up er nog af! Don't blush when I rip you open |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hehehe..dat zei m'n ex-vriendin ook al. Toen vertelde ik dat als wij de makeup eraf zou halen, dat zij haar makeup er maar permanent op moest laten zitten. Make it quick, outlander! |
|
quote: |
|
Hey siberian wolfskut, Rock 'n roll broeder vamme! |
|
tis niet helemaal mijn ding maar vind toch dat het uitermate goed in elkaar steekt, erg sfeervol ook die mp3's dus he [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-03-2003 20:51] Je moeder. |
|
net ff wat gedownload, wel gave muziek, alleen die keyboards vind ik een beetje irritant maar daar kan ik wel aan wennen No meat is sweater |
|
quote: Hails, bierbroeder Enfarcer!!!!!!!! Het was weer aardig gekkenhuis vanavond. quote: Thanks dude!!!!!!!!! quote: Hehe...je zou de keyboardspeler eens moeten zien... mr Miyagi himself! Make it quick, outlander! |
|
Liar of Golgotha (always loved the name, hehe) is waarschijnlijk 1 van de enigste melodische black bands die ik kan smaken. Goeie nieuwe nummers maar van mij mogen er altijd een paar tussen in de trend van "The Defloration of Virgin Mary" Paint en spikes mogen ook behouden blijven, het past gewoon erbij. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Hehe...je zou de keyboardspeler eens moeten zien... mr Miyagi himself! [/quote] Frenkie roels man! hi kan zo lekker vaag lullen als ie geblowd heeft! |
|
quote: dat is echt een supergaaf nummer inderdaad, alleen dat begin al, lekker hard.. ik had het alleen nog gafer gevonden als dat kreunen van de maagd niet vervormd was geweest Kankerlul |
|
Hey, ik heb gelezen dat LOG terug optredens doet en ik ben op zoek naar een contact adres. Weet er iemand hoe ik de band kan contacteren? |
|
Is er by the way al iets bekend over de nieuwe cd? Aangezien de posts die daarover gaan, al van maart dit jaar dateren, zou je die cd nu toch wel mogen verwachten, maar ik kan er niets over vinden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Liar heeft momenteel helaas geen deal dus dat zal nog wel even op zich laten wachten.. en voor contact check hun webpage een keer... |
|
quote: Wat the fuck is dat toch met die platenmaatschappijen van tegenwoordig... By the way, jullie spelen de 20e van deze maand samen met Liar in Hellevoetsluis, toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja als het goed is wel, maar als het aan mij ligt net, onze drummer heeft verdomme weer last van zijn rug en nek en heeft het oefenen afgezegd....de 13de ook, misschien alleen nog de dinsdag ervoor..en we hebben de afglopen drie maanden maar 2 keer geoefend. Ik baal als een stekker, maar misschien gaat het nog wel door we zien wel... Maar hoed er is helaasch niets aan te doen maar hopen dat ie er snel bovenop komt! |
|
quote: Wens hem beterschap van me! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan klinkt 't beter ja, klopt... Hehehehe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |