|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb m nog geeneens gehoord Heel stom maar was gewoon vergeten wanneer hij uitkwam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Uit de AARDSCHOK: Kort voor het naar de drukker gaan van dit blad werd bekend dat drummer Hellhammer (alias Von Blomberg, ex-Mayhem) niet langer deel uitmaakt van de Noorse band The Kovenant. Ongetwijfeld als gevolg van de overbekende muzikale meningsverschillen. De slagwerker is nog wel te horen op ‘SETI’ (Search for Extra Terrestial Intelligence), de vierde plaat van The Kovenant. Het kwartet heeft maar liefst drie jaar kunnen broeden op de nieuwe meesterzet. Het lijkt er op dat de band er desondanks niet helemaal uitgekomen is. The Kovenant begon ooit als een black metalband, maar adopteerde al snel elementen uit de gothic. De aanpak is op de door Siggi Bemm geproduceerde CD nog opener dan voorheen, maar ‘SETI’ klinkt bij vlagen als een compilatie met daarop werk van Paradise Lost, Marilyn Manson, Rammstein, Depeche Mode en een handvol Scandinavische extreme metalbands. De CD bevat spannende en sfeervolle elementen, mede dankzij de bijdragen van een (mij onbekende) Duitse zangeres Eileen, maar er ontbreekt teveel samenhang om van een meesterwerk te spreken. En oh ja, de plaats op het drumkrukje is nog vacant, dus belangstellenden kunnen zich nog altijd melden (voor info:www.gentechranch.tk). I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind hem kloote... Zenial |
|
ach hij heeft zijn goede momenten maar over het algemeen boeit ie me weinig! kzal 'm niet vaak draaien (gelukkig heb ik hem dan ook alleen maar op m'n kompu staan in mp3 formaat! blijft toch raar dat na 3 jaar zwoegen er zo'n middelmatige cd uitkomt! I Find That I Am Not There... |
|
quote: In times before the light is hun eerste CD.. Maar jij bedoelt zeker de her-opname van die CD, die zuigt |
|
ik vind hem kut |
|
quote: Nee hoor ik bedoel hun echte eerste cd, daar was ik toen al bij! die is wel gaaf! de remake zuigt inderdaad! maar deze nieuwe S.E.T.I. zuigt nog meer! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ok dan Ik was trouwens niet van plan de nieuwe SHIT te gaan beluisteren, en nu helemaal niet meer |
|
hadden ze die plaat dan niet beter SHITTY kunnen noemen dan? |
|
quote: en waar staat die afkorting dan voor |
|
quote: Heb ik wel eens gezegd dat ik jou haat? |
|
quote: Euhm.. Neen! |
|
De Kovenant is wel cool, maar helemaal de verkeerde weg ingeslagen. Animatronik is al een doodlopend spoor, en deze zal meer van hetzelfde zijn, ik ga hem wel eens luisteren, maar zeker niet meer kopen. Dit slaat nergens op. |
|
Kutherrie Immortal Pride |
|
quote: ik haat je snaack |
|
quote: Thnx! |
|
quote: yw |
|
nounou wat een negatieve zooi allemaal joh...ik ga m eerst luisteren voordak naar jullie oordelen ga luisteren "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik ben erg benieuwd nara deze cd! vind animatronic ook al geweldig en ben zeer groot voorstander van electronica in de black metal (the wicked/Meridian/and Oceans/mayhem(nieuw) vond de remix van in the times.. ook zeer goed te pruimen |
|
dan is dit misscien iets voor jou! Mij kan het niet echt boeien, ik heb niks tegen electronica in de metal maar op deze manier vind ik (persoonlijk, ja want ik ben malle peitje niet he, NEEEE, dat ben ik niet! Ik ben mariska van den pijnakker!!) het niet geslaagd! Misschien moet je eens naar de noorse elctronische gothic band: Covenant luisteren met hun onlangs gereleasde NORTHERN LIGHT! geen metal maar oei wat duister I Find That I Am Not There... |
|
heb net er wat van gedownload en valt tegen vond Animatronic trouwens wel goed |
|
quote: jouw smaak als voorbeeld nemen zou een wandaad zijn. Dit slaat nergens op. |
|
quote: gelukkig luisteren we wel allemaal naar jou! |
|
hij's precies wat ik hoopte en verwachte maar nu ie er is ben ik er niet zooooooooo blij mee. het is een best leuke plaat; lekker waazig en gaaf als je in een andere belevings wereld zweeft . maar het bm is er nu echt helemaal af en da's toch wel een beetje jammer. |
|
Is Hellhammer ook al uit Mayhem dan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |