|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn voorspelling : 2 - 1 Heads I win, tails you lose |
|
2-0 2x Kluivert. |
|
|
|
quote: Denk dat Tjechie countert naar 1-3. |
|
Oud Vuil. |
|
quote:hahah hooligan ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Oud Vuil. |
|
quote: HEERSCH!! Is dat zo'n kartonnen bordje voor op je bureau? Ik meen me vagelijk te herinneren dat dergelijke prachtdingen een aantal jaar geleden verkrijgbaar waren Ik ben het er dus geheel mee eens Dit is het 1ste voetbaltopik op ZM, ik hoop tevens de laatste! Als eindstand gok ik 666-0 voor Nederland, Satan valt in voor Ruud Gullit en maakt met zijn staart alle doelpunten |
|
[quote]Op 29 maart 2003 20:35 schreef Snaack het volgende: HEERSCH!! Is dat zo'n kartonnen bordje voor op je bureau? quote] , ik heb er 1 , heb 'em met bezoek wel eens op tafel gezet. Oud Vuil. |
|
quote: Mazzelaar!! Wees er maar zuinig op! |
|
Voetbal |
|
quote: nog maar 665 te gaan! |
|
quote:Tis rust en ik lig al lekker op schema... |
|
1-2 (als Nederland op voorsprong komt gaat het voetbal-niveau meestal naar beneden omdat ze denken de overwinning reeds binnen te hebben) the only pleasure is pain |
|
quote: Dus Satan doet toch mee??? |
|
quote: ja, maar hij is getackled door een tsjech en moest worden afgevoerd. |
|
quote: MIETJUH!!! uhm.. in voetbaljargon: JOOD! Ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil |
|
Dacht meer te denken aan: Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! |
|
quote: Hail to Wim! |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Uiteraard had ik het weer es goed geraden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
godverdomme andere nickname gekozen kan ik niet in onzin |
|
quote: Lol.. de voetballeek had het ook goed .. |
|
dus eh... hebben we gewonnen? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |