![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn voorspelling : 2 - 1 Heads I win, tails you lose ![]() |
|
2-0 2x Kluivert. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Denk dat Tjechie countert naar 1-3. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:hahah hooligan ! ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: HEERSCH!! Is dat zo'n kartonnen bordje voor op je bureau? Ik meen me vagelijk te herinneren dat dergelijke prachtdingen een aantal jaar geleden verkrijgbaar waren ![]() Ik ben het er dus geheel mee eens ![]() Als eindstand gok ik 666-0 voor Nederland, Satan valt in voor Ruud Gullit en maakt met zijn staart alle doelpunten ![]() ![]() |
|
[quote]Op 29 maart 2003 20:35 schreef Snaack het volgende: HEERSCH!! Is dat zo'n kartonnen bordje voor op je bureau? quote] ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Mazzelaar!! Wees er maar zuinig op! ![]() |
|
Voetbal ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Tis rust en ik lig al lekker op schema... ![]() ![]() |
|
1-2 (als Nederland op voorsprong komt gaat het voetbal-niveau meestal naar beneden omdat ze denken de overwinning reeds binnen te hebben) the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: ![]() Dus Satan doet toch mee??? ![]() |
|
quote: ja, maar hij is getackled door een tsjech en moest worden afgevoerd. ![]() |
|
quote: MIETJUH!!! uhm.. in voetbaljargon: JOOD! Ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil, ow, wat is die Satan stil ![]() ![]() |
|
Dacht meer te denken aan: Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! Wat is het stil aan de onderkant!! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Uiteraard had ik het weer es goed geraden ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
godverdomme andere nickname gekozen kan ik niet in onzin ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Lol.. de voetballeek had het ook goed .. ![]() |
|
dus eh... hebben we gewonnen? ![]() HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |