|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen uit de buurt van Rotterdam, Krimpen, Gouda, Dordrecht, en regio Jullie OOOooooooo zo geliefde Shadow_Smile, mag weer 1 uurtje metal draaien. Voor de freq, zie link --> http://www.lokaleomroepkrimpen.nl/ Hoe ik het gaat aan pakken,...... luister maar. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-03-2003 14:51] Wiegen Meister ! |
|
Leuk! |
|
quote: JA !!! als ik ze heb Wiegen Meister ! |
|
van limburg kan ik toch ook luisteren he? Metal heerst |
|
quote: sorry dude lokale omroep is op de cabel in Rotterdam en op de ether met een berijk van +/- 30 km (hangt van het weer af) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-03-2003 14:38] Wiegen Meister ! |
|
Omdat het de lokale omroep Krimpen betreft zou ik graag : Deicide - Kill the christain aanvragen. Don't blush when I rip you open |
|
quote: ik zal een kijken of ik die ergens kan vinden Wiegen Meister ! |
|
Kabelfrequentie is?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ej de ferquentie is toch 106.00 he ? zo ja dan kan ik luisteren ik zet hem op 105.95 [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 29-03-2003 14:50] Metal heerst |
|
quote: ZIE LINK !!!! Wiegen Meister ! |
|
S_s: Mail effe de volgende gegevens - naam programma - Station - Muziek - Host - Tijd - Omgeving - Ether - Kabel naar belegost@multiweb.nl van krijg je ook een plekje in onze Metal Radio lijst |
|
Had je dit niet wat eerder kunnen posten |
|
quote: het was een gast uitzending, ik hoop snel op wat vaste afspraken. zodra ik meer weet, dan houd ik jullie op de hoogte. De opnamen zal snel op de FTP van Rajackar komen te staan. Ik had het idd wel wat eerder mogen posten, sorry voor het ongemak ! Wiegen Meister ! |
|
quote: DIE IS VOL! Ik ben bezig m'n eigen FTP op poten te zetten maar wacht nog op een mail van m'n ISP admin...patience. |
|
Morgen upload ik het programma en de 2 best wel grove jingle's Wiegen Meister ! |
|
Ik heb de opnamen maar kan ze nergens naar toe uploaden om ze online zetten Iemand een oplossing ? Wiegen Meister ! |
|
quote: En.... Heb je iets anti-gristelijks gedraaid? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik heb wel een ander nummertje voor je gedraaid !!!! Maar je hebt dus niet geluisterd Wiegen Meister ! |
|
Grrrr stout jane Ik kon het niet pakken (woon ietsje te ver weg,België) |
|
Heb je nog Breaking The Law gespeeld? |
|
quote: Sorry S_S, ik heb geen radio! Wel heel lief van je! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Hoe groot zijn ze? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: de opname van 1 uur is 10,54 MB --> als mp3 en is goed te beluisteren de jingle's nog geen 300 kb Wiegen Meister ! |
|
ik kan em wel hosten S_S |
|
quote: jouw FTP zat vol Wiegen Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |