![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
I'll be there.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Scream for me Batcave ![]() ![]() Checken hoe het met mijn rooster zit, maar kom wel even aan ![]() |
|
hmmmmmmm jummie... misschien ben ik er ook wel alleen volgs mij ben ik die zondag zo kapot dat ik nie kan. Tja verjaardag heh ![]() nja iederen die zeker weet of die gaat have fun! etc etc etc... I am the 1%. ![]() |
|
tuurlijk en dan kan ik natuurlijk weer niet ![]() ![]() |
|
Ik denk wel dta ik kom. Spelen er nog meer bands en wat is de entree?? ![]() ![]() |
|
quote: De entree is 4 euro. Wij zullen als enige band spelen, maar wel een lekker lange set natuurlijk ![]() ![]() "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" ![]() |
|
quote: De entree is 4 euro. Wij zullen als enige band spelen, maar wel een lekker lange set natuurlijk ![]() ![]() "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" ![]() |
|
Ik heb jullie weleens in Elektra(Sliedrecht) gezien. Was echt goed. ![]() ![]() |
|
Okee dan!!! Dan zit de kans er erg in dat ik er ga zijn!!! ![]() ![]() |
|
T was errug gaaf... Sascha was lekker op dreef( incl. z'n danspasjes hahahah), maar die drummer van hun, wooowww ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |