|
Auteur: |
|
|
Beetje doorsnee maar opzich wel lekkere muziek. Ik ken dan ook alleen dat album met iets van golden hall of zo iets. |
|
Heerlijke muziek Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
idd erg cool |
|
Amon amarth schopt aars The crusher schopt aars!!!wat een cd Born to grind |
|
Amon Amarth heerscht Alle liedjes mogen dan wel op elkaar lijken maar ik zie de cd gewoon als 1 lang nummer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heuj de vikingen wel cool ja *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote:Once Sent From Golden Hall Och, misschien beetje doorsnee, maar wel erg fijn als je agressief bent en je je woede op een goede manier kwijt wil! En als je wat van de viking mythologie wil weten moet je de teksten eens een beetje goed gaan luisteren... FREEZE |
|
Amon amarth heerschttttt!!!!! The crusher schopt bilnaad wat een cd Born to grind |
|
quote:Je valt in herhaling! FREEZE |
|
Amon Amarth heerst. Ze zouden toch spelen in 013 tijdens het Xmass gebeuren? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Amon Amarth is geweldig! Luister alleen al het eerste nummer van de laatste plaat en je weet genoeg! eerste keer live vond ik het niet echt wat, vooral de zang en de sfeer had hiermee te maken. Dit jaar zag ik ze headlinen op Pressure Fest (hardcore show met wat metal bands) in Duitsland en daar was het super. Ze wisten ook zelf niet echt wat ze overkwam toen ze voor een uitzinnig hardcore/metal publiek moesten spelen. |
|
amon amarth is mooi materiaal respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
goeie muziek, ken ze nog maar net, maar ben wel weg van ze, ik heb The Avenger en The Crusher op mijn computer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
The Crusher vind ik maar een matig album, emt slechts enkele leuke nummers. The Avenger heeft erg vette shit zoals Metalwrath (erg komisch als je hun debutualbum en mini cd hebt ) en Legend of A banished Man. Maar de muziek is pas echt goed op de mini "Sorrow Througouth the nine worlds"en "Once sent from the golden hall". Die 2 alnums kicken enorm aarsch door elk nummer niet onder te laten doen voor hun voorganger en een ongelofelijke kwaliteit in zowel muziek als lyrics bezitten. Edda-liefhebbers en Christenhaters kunnen zich helemaal kwijt in Amon Amarth |
|
meer heb ik er niet aan toe te voegen AARGHHH |
|
Tot nu toe heb ik alleen nog maar Versus the World (met bonus cd; dies ook vet) Leuk wetenswaardigheidje is dat de oude bassist van Amon Amarth, Martin, nu bassist is bij Opeth. Vond ik toch wel weer komisch (weet ook niet waarom, maar dat maakt niet uit) By the pain I see in others |
|
ken ze pas sinds twee dagen ofzo, vind ze best wel goed... ze spelen 21 dec btw in 013 |
|
quote: Ik weet niet waarom hij bij AMon Amarth is weggegaan (zeker na het maken van een klassieker zoals OSFTGH) maar toen ik aan hem vroeg wuived ehij die opmering weg en deed opeens niet zo geinterreseerd |
|
Live vond ik ze erg goed, beukte behoorlijk. Alleen op cd vind ik ze wel heel erg saai, daarom draai ik het niet vaak. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ga jij ook nog naar xmassfest? By the pain I see in others |
|
quote: uiteraard |
|
Amon Amarth - Driewerf heersch! Vooral once sent from the golden hall "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
Index / Heavy Metal |