|
Auteur: |
|
|
ik zou graag willen .... ver weg .. |
|
quote:Paul en ik zijn er in elk geval (in 013) [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 04-09-2001 18:13] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Indien mijn financiƫn het toelaten ben ik van de partij (013).. |
|
finntroll is afgelast! de zanger heeft last van zn stem, de stinkende miet. dan ga ik maar niet, blijft er weinig interessants over Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Mij is vandaag ter ore gekomen dat Fintroll eind november naar NL komt in het goede gezelschap van ANATHEMA en THERION!!! |
|
Jooaaa waar wanneer ?? |
|
waaaaaaaaaaaaaat met anathema?? lekkor!! en dan we the gods en amethyst in het voorprogramma? Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Is nog niet officieel bevestigd maar voor zover ik het weet: - 24 november: Podium Hardenberg - 25 november: 013 Tilburg WTG en Amethyst zeer gewenst inderdaad... |
|
|
|
jumjum! Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Anathema en Therion ? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: He fuckeroni dat valt tegen Maar ik ga er toch heen. |
|
Weet iemand of er nog vervanging van Finntroll wordt geregeld/geregeld is?? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Volges mij is Finntroll niet afgelast?? ik heb het nerges gelezen ofzo I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Staat op de site van Aardschok. www.aardschok.nl Heads I win, tails you lose |
Index / Concerten |