|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
op www.blackmetal.co.uk forum opgerakeld: "Diaz (een of anderen rapper)has brought black metal veterans Shagrat and Galder from Dimmu Borgir to a new song. The song is produced by Tommy Tee and will be featured on the forthcoming album by Diaz. Diaz does not want to tell what the song is about, but he reveals to TP.com that this is among the hardest stuff ever to come out of this genre - both musically and verbally. The Dimmu Borgir members also have a connection to Jessheim and therefore Diaz says that the co-operation came by naturally." Niet dat het mij iets doet of kan bommen, maar heeft wel een 'Mwohahahahaha'-effect. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 30-03-2003 23:35] Je kan me de bout hachelen! |
|
|
|
oud nieuws en het was een los project van die bandmembers, niet van dimmu borgir btw Je moeder. |
|
Enne .. waarom behandeld eem BM e-zine Dimmu ? |
|
quote: ja man, want als het niet ruist, is het geen bm No meat is sweater |
|
die rapper is een oud schoolvriendje van Galder en Shagrath.. vandaar dat ze hem nu helpen met een liedje. lijkt me wel grappig eigelijk.. wanneer gaat Brainpower met Altar op tour eigelijk? |
|
GADVERDAMME!! Immortal Pride |
|
als dimmu borgir nog in mijn achting kon dalen dan zou dat nu gebeuren |
|
quote: Er is wel een liedje van de Osdorp Posse en Necrophobic (weet niet meer precies de naam van de band) Hoorde hem gister bij iemand |
|
GEEN SLAAP TOT .... OSDORP Dat is een klassieker! En osdorp posse is toch wel een klasse apart als het op rap aan komt, ik denk één van de weinige hiphop/rap acts die geaccepteerd word door het metalvolk (ze hebben zelfs op dynamo gestaan) |
|
en dat was nog vet ook op dynamo En dat was btw nembrionic en niet necrophobic |
|
quote: Lijkt er beetje op en ik wist de naam niet meer precies |
|
quote: Is een cover van the beastie boys - No sleep 'till Brooklyn. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 31-03-2003 10:55] Don't blush when I rip you open |
|
yah.. die cd 'Briljant, hard en geslepen'... erg vet moet ik zeggen |
|
Opnieuw een 'Mwohahaha'-effect. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 31-03-2003 13:51] Je kan me de bout hachelen! |
|
Argh... |
|
quote: Die jongens gebruiken niet voor niks altijd zo'n laag verf bij optredens. Wat een sukkels |
|
Dat Osdorp Posse/Nembrionic album is echt te gek. Echt een knaller... |
|
quote: Het interesseert mij geen ene flikker hoe een muzikant eruit ziet, zolang de muziek maar ok is. Nu is Dimmu uiteraard niet true ende grim ende evil, dus los van het feit dat de muziek kut is zijn de bandleden ook waanzinnig afstotelijk! Dude.. Heb je nou echt niet door hoe zielig je bezig bent? En wat wil je zeggen met 'Die jongens gebruiken niet voor niks altijd zo'n laag verf bij optredens.'?? Dat je ze niet aantrekkelijk vind? Homeau |
|
Ach een mens moet toch wat zeggen om een beetje true ende evil over te komen |
|
quote: Is dat sarcastisch of...? |
|
topic bestaat al. |
|
quote: Nope... |
|
quote: Absoluut zielig om daar nu over te beginnen, vooral ,omdat het niet Dimmu Borgir betreft maar slechts 2 bandleden die niet in de naam van Dimmu Borgir handelen you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Nou, en waarom vermelden ze dan Shagrath en Galder van 'Dimmu Borgir'? Ze hadden evengoed respectievelijk Big $ en Getting Jiggy G kunnen vermelden! Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |