|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 5 april spelen de volgende bands in Camion in Margraten: - The Embodiment - Triple 7 - Sidius - Angels Decay Aanvang: 20.00 uur. Wie O Wie??? |
|
Was is het? Ken er niks van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Triple 7 is groove metal ala Meshuggah / Nevermore Angels Decay superstrakke thrash met progressieve invloeden rest ken ik niet. |
|
ah okay, laat maar dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
NIKS MANNE !!!!!!! RAUZE GODVERDOMME !!!!!!!! YEAH !!! |
|
Margraten??? waar ligt dat??? |
|
quote: bij maastricht |
|
Ja, Connie, dat is maar 6,5 uur rijden van jou af, dus we verwachten je.... Ja he? |
|
quote: hahahahha, 6,5 uur rijden kweet nie... naar Weert deed ik 1 uur en 10 min. dus.... kep wel toen iets te hard gereden hahaha |
|
Als je zou komen zou ik toch wel een dikke 2,5 uur tellen hoor......... |
|
Volgens de routeplanner doe je het in 1:47 uur. Jij haalt het dus in 1:30 uur |
|
volgens jou routeplanner !?!? lol |
|
Mij echt iets te ver |
|
Zou wel willen komen, maar moet zelf repeteren. wil Angels Decay nog steeds een keer zien. @Trple 7, is die demo nou al eens bijna klaar?!?!? |
|
quote: wordt morgen gemasterd!! |
|
quote: Mies, speel je nog steeds bij Triple 7 en Angels Decay? Weet je nog wat er de vorige keer gebeurde toen je 2 sets speelde? Misschien kom ik nog effe kijke, de mazzel Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Heej Tim, leef je ook nog? De vorige keer was in Geleen, ging toen wel lekker dacht ik... Hoe gaat het met SnowBlind? |
|
Heee Mies, Dat is goed om te weten dat je wel eens vaker op 1 avond met 2 bands speelt, want ik wil eigenlijk zowel 777 als Angels.. wel hebben voor een festivalleke, wat ik ga organiseren... |
|
quote: Heej, das te gek |
|
Hij wordt vandaag gemasterd, kicke!! Wanneer kna ik hem kopen dan??? |
|
na vandaag |
|
aarghh!! Dat snapte ik ook nog wel, ik bedoel eigenlijk meer een precieze data zodat ik bonnie ff wat ceneten kan geven die hij weer aan jullie overdraagt, zodat jullie hem die ceedee kunnen overhandigen en hij hem daarna weer aan mij door kan geven bij een repetitie.... |
|
ahhhhhhh!! Nou dit weekend denk ik zo |
|
Oh ja, Shred, dat meisje in Geleen dat je handtekening kwam vragen, weet je nog, die heeft het gvd nog steeds over je, wat voo lkeuke jongen je wel niet was en blab labla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |