|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan me geen topic over deze band herinneren.. Ik heb onlangs hun 1e (?) release, dat geen titel heeft, uit een uitverkoopbak gevist. Zag Relapse op de achterkant staan en dacht dat het wel ok zou zijn (met dank aan Shun Sacer, de wandelende metal encyclopedie ) Persoonlijk was ik aangenaam verrast door hun vette mix van technische deathmetal riffs als de oude Deicide, Suffocation, Hate Eternal, gecombineerd met grindcore-achtige drums en een deathgrunt/ grindcore scream. Van de opvolger Informis Infinitas Inhumanitas ken ik alleen de nummers die op mp3.com staan Op dit moment schijnen ze bezig te zijn materiaal voor een 3e album te schrijven. Wie kent deze band? crappy website: http://www.origin-site.com/ |
|
damn wel eens van gehoord bij nader inzien maar kan me er helaas weinig meer van herinneren, klonk iig gaaf Je moeder. |
|
quote: Nou nou.. Shun Sacer "al" een wandelende metalencyclopedie noemen is een enorme understatement quote: Mods?? Ik weet dat jullie bij een search kunnen, please please please??? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-03-2003 21:41] |
|
moet je Morbide Angel eens proberen,harstikke gave trash metal hun debuut heet "convenant" geloof ik |
|
ja, origin is een vette band! ik had een paar nummers van de eerste op mp3, die ik zeker wel kon waarderen. Toen ik las dat er een 2e uitwas heb ik die gekocht.echt een vette cd!! superbruut en rete-technisch No meat is sweater |
|
quote: Nee man, het is My Dying Angel met Altars of Domination |
|
quote: Als je niks te melden hebt over Origin, hou dan je kop. Origin speelt Death Metal zoals die bedoelt is. Origin is een overtreffende trap van Cannibal Corpse, die grunter lijkt het meest nog op George C. Deze band speelt zeker geen grindcore en lijkt zo nu en dan op Aborted. III is een van de beste cd's die in 2002 mocht uitkomen. Hun eerste is goed, maar de tweede echt veel beter. Iedere Death Metal fan zou deze in bezit moeten hebben. Origin heerst. death Metal heerst. |
|
ik vrees dat hij het topic opende, beste. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Blinde aap, ik heb dit topic geopend Maar goed, Origin heerscht de pannen van het dak ja quote: Vind je? Ik vind de grunt af en toe meer richting Glen Benton op Deicide/ deicide en Legion gaan, diepe vette grunts met af en toe een scream.. quote: Ik vind de drums anders behoorlijk "grindy".. Ik vind "over the top" deathmetal wel een goede omschrijving voor de muziek.. Geen death maar ook geen grindcore.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-03-2003 21:42] |
|
quote: Juist |
|
quote: GOED gezien, beste. Die de topic opende, wist niet wie Origin was. Wie heeft nou niet van Origin gehoord. Dan ben je (beste) toch niet bij de les. Hoeveel mensen zijn er nou werkelijk Metalfan, als je niet echt overal van op de hoogte bent.(Beste) |
|
quote: Zeg eens eerlijk, gebruik jij weleens (hard) drugs? Dat vermoeden bekruipt mij dankzij de onsamenhangendheid van je posts, beste |
|
quote: heb jij ooit gehoord van een band genaamd Belinus, Aes Dana, Bran Barr, In Battle, Astarte,... Het is onmogelijkl alles te weten van iedere band in de metal, weet jij misschien alles van de door mij genoemde bands? m.a.w. over smaak valt niet rte discuteren en dit is niet voor niets een metalforum waar je vragen kunt stellen over bepaalde bands enzo en stop eens met van die laffe uitspraken te doen ventje. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2003 21:49] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wel eens van korte termijngeheugens gehoord, die kwijt zijn, en waar zijn die lange nou ook al weer? wat een heerlijk verhaal. Oud Vuil. |
|
quote: |
|
quote: Bla Bla weinig wol, TOKUS. |
|
moeilijk heh, omgaan met die UBB tags En sorry hoor dat ik Origin niet "sinds het begin" ken, ik heb deze band per toeval ontdekt en ben er enthousiast over. Ik had overigens geen idee dat we een wedstijdje Wie is het gaafst en meest true omdat hij/zij de meeste bands kent aan het spelen zijn, mijn fout! Ik zal er in het vervolg beter op letten, dat beloof ik je plechtig! |
|
Ik moet zeggen dat heer krieg verdacht weinig te melden heeft. |
|
Geniaal topic dit! *pakt de popcorn* Ga vooral door! Zenial |
|
quote: Zeg me eens, heb jij onlangs vrijwillig een lobotomie ondergaan? Elektro-shock therapie gehad? Al vroeg last van Alzheimer of Parkinson? Of ben je gewoon een mega irritant pubertje met de verstandelijke vermogens van een oogkasgeneukt mongooltje? Nu weer ON FUCKING TOPIC alsjeblieft |
|
Origin das toch zo'n punkbandje ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Achterlijke eikel. Aes Dana vunzige gothic metal? In Battle deze Black metal band bestaat niet meer. Astarte Griekse goden in een Darkthrone jasje, niets bijzonders. En de rest van die bands is crap. Waar jij van houd, is pre-history. |
|
quote: Nee man, download ONMIDDELIJK de 4 of 5 MP3's waar ik naar gelinkt heb.. En tof dat je de moeite neemt om de (weinige) serieuze posts in dit topic te lezen |
|
quote: denk jij ja, ik weet wel beter. o ja, Aes Dana, vunzige gothic metal, dan ken je ze totaal niet. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2003 22:12] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: ON FUCKING TOPIC Sterft een langzame en pijnlijke dood, bloedhoer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |