IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Origin Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:09 by Snaack Profiel van Snaack

Kan me geen topic over deze band herinneren..

Ik heb onlangs hun 1e (?) release, dat geen titel heeft, uit een uitverkoopbak gevist. Zag Relapse op de achterkant staan en dacht dat het wel ok zou zijn (met dank aan Shun Sacer, de wandelende metal encyclopedie )

Persoonlijk was ik aangenaam verrast door hun vette mix van technische deathmetal riffs als de oude Deicide, Suffocation, Hate Eternal, gecombineerd met grindcore-achtige drums en een deathgrunt/ grindcore scream.

Van de opvolger Informis Infinitas Inhumanitas ken ik alleen de nummers die op mp3.com staan

Op dit moment schijnen ze bezig te zijn materiaal voor een 3e album te schrijven.

Wie kent deze band?

crappy website: http://www.origin-site.com/

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2003 21:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

damn wel eens van gehoord bij nader inzien maar kan me er helaas weinig meer van herinneren, klonk iig gaaf

Je moeder.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-03-2003 21:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Is Shun sacer al een wandelende metalencyclopedie? Wow wat zijn vele anderen op dit forum dan....

Ik ken ze dus ook en er is volgens mij al een topic over waarin oa Zombie oa heeft gepost dat die drummer met 1 hand roffels maakt meen ik ....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 21:12 schreef Mutilator het volgende:
Is Shun sacer al een wandelende metalencyclopedie? Wow wat zijn vele anderen op dit forum dan....

Nou nou.. Shun Sacer "al" een wandelende metalencyclopedie noemen is een enorme understatement

quote:

Ik ken ze dus ook en er is volgens mij al een topic over waarin oa Zombie oa heeft gepost dat die drummer met 1 hand roffels maakt meen ik ....

Mods?? Ik weet dat jullie bij een search kunnen, please please please???

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-03-2003 21:41]

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 31-03-2003 21:22 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

moet je Morbide Angel eens proberen,harstikke gave trash metal
hun debuut heet "convenant" geloof ik

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-03-2003 21:27 by Infaustus Profiel van Infaustus

ja, origin is een vette band!
ik had een paar nummers van de eerste op mp3, die ik zeker wel kon waarderen. Toen ik las dat er een 2e uitwas heb ik die gekocht.echt een vette cd!! superbruut en rete-technisch

No meat is sweater

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:32 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 21:22 schreef Shun Sacer het volgende:
moet je Morbide Angel eens proberen,harstikke gave trash metal
hun debuut heet "convenant" geloof ik

Nee man, het is My Dying Angel met Altars of Domination

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 31-03-2003 21:33 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 31 maart 2003 21:16 schreef Snaack het volgende:
Nou nou.. Shun Sacer "al" een wandelende metalencyclopedie is een enorme understatement

Mods?? Ik weet dat jullie bij een search kunnen, please please please???

Als je niks te melden hebt over Origin, hou dan je kop.
Origin speelt Death Metal zoals die bedoelt is. Origin is een overtreffende trap van Cannibal Corpse, die grunter lijkt het meest nog op George C. Deze band speelt zeker geen grindcore en lijkt zo nu en dan op Aborted.
III is een van de beste cd's die in 2002 mocht uitkomen. Hun eerste is goed, maar de tweede echt veel beter. Iedere Death Metal fan zou deze in bezit moeten hebben.
Origin heerst. death Metal heerst.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 31-03-2003 21:35 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

ik vrees dat hij het topic opende, beste.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 21:33 schreef Heer Krieg het volgende:
Als je niks te melden hebt over Origin, hou dan je kop.

Blinde aap, ik heb dit topic geopend Maar goed, Origin heerscht de pannen van het dak ja

quote:

Origin is een overtreffende trap van Cannibal Corpse, die grunter lijkt het meest nog op George C.

Vind je? Ik vind de grunt af en toe meer richting Glen Benton op Deicide/ deicide en Legion gaan, diepe vette grunts met af en toe een scream..

quote:
Deze band speelt zeker geen grindcore en lijkt zo nu en dan op Aborted.

Ik vind de drums anders behoorlijk "grindy"..

Ik vind "over the top" deathmetal wel een goede omschrijving voor de muziek.. Geen death maar ook geen grindcore..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-03-2003 21:42]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 21:35 schreef IronGlory het volgende:

Juist

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 31-03-2003 21:43 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 31 maart 2003 21:35 schreef IronGlory het volgende:

GOED gezien, beste.
Die de topic opende, wist niet wie Origin was. Wie heeft nou niet van Origin gehoord.
Dan ben je (beste) toch niet bij de les.
Hoeveel mensen zijn er nou werkelijk Metalfan, als je niet echt overal van op de hoogte bent.(Beste)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 21:45 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 21:43 schreef Heer Krieg het volgende:
GOED gezien, beste.
Die de topic opende, wist niet wie Origin was. Wie heeft nou niet van Origin gehoord.
Hoeveel mensen zijn er nou werkelijk Metalfan, als je niet echt overal van op de hoogte bent.(Beste)

Zeg eens eerlijk, gebruik jij weleens (hard) drugs? Dat vermoeden bekruipt mij dankzij de onsamenhangendheid van je posts, beste

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-03-2003 21:47 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
GOED gezien, beste.

heb jij ooit gehoord van een band genaamd Belinus, Aes Dana, Bran Barr, In Battle, Astarte,... Het is onmogelijkl alles te weten van iedere band in de metal, weet jij misschien alles van de door mij genoemde bands?

m.a.w. over smaak valt niet rte discuteren en dit is niet voor niets een metalforum waar je vragen kunt stellen over bepaalde bands enzo en stop eens met van die laffe uitspraken te doen ventje.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2003 21:49]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-03-2003 21:48 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:

wel eens van korte termijngeheugens gehoord, die kwijt zijn, en waar zijn die lange nou ook al weer?

wat een heerlijk verhaal.

Oud Vuil.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 31-03-2003 22:03 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 31 maart 2003 21:40 schreef Snaack het volgende:
Blinde aap, ik heb dit topic geopend Maar goed, Origin heerscht de pannen van het dak ja Bliende aap, jij bent zelf een bliende aap en een dove kwartel, Origin bestaat net zolang als Deicide zelf.
Glen Benton heeft geen grunt, dat noem ik hoesten, en laten we ophouden over Deicide die hebben nauwelijks sinds hun eerste een goede cd op de markt gebracht, ik blijf erbij dat Origin een overtreffende van Cannibal Corpse is, vind je dat niet, oren uit laten spuiten, en zeker geen over-de-top Death Metal. En wat ze spelen is 100% Death Metal. En als je echt goede Death Metal wil horen, luister dan naar Imperious Malevolence. Maar die zal je ook wel niet kennen, en ook het luisteren waard is Gorguts.

Vind je? Ik vind de grunt af en toe meer richting Glen Benton op Deicide/ deicide en Legion gaan, diepe vette grunts met af en toe een scream..

Ik vind de drums anders behoorlijk "grindy"..

Ik vind "over the top" deathmetal wel een goede omschrijving voor de muziek.. Geen death maar ook geen grindcore..

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 31-03-2003 22:05 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 31 maart 2003 21:48 schreef webblaster wim het volgende:

wel eens van korte termijngeheugens gehoord, die kwijt zijn, en waar zijn die lange nou ook al weer?

wat een heerlijk verhaal.

Bla Bla weinig wol, TOKUS.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 22:06 by Snaack Profiel van Snaack

moeilijk heh, omgaan met die UBB tags

En sorry hoor dat ik Origin niet "sinds het begin" ken, ik heb deze band per toeval ontdekt en ben er enthousiast over.

Ik had overigens geen idee dat we een wedstijdje Wie is het gaafst en meest true omdat hij/zij de meeste bands kent aan het spelen zijn, mijn fout! Ik zal er in het vervolg beter op letten, dat beloof ik je plechtig!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 31-03-2003 22:07 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

Ik moet zeggen dat heer krieg verdacht weinig te melden heeft.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-03-2003 22:09 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Geniaal topic dit!
*pakt de popcorn*

Ga vooral door!

Zenial

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 22:09 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 22:05 schreef Heer Krieg het volgende:
Bla Bla weinig wol, TOKUS.

Zeg me eens, heb jij onlangs vrijwillig een lobotomie ondergaan? Elektro-shock therapie gehad? Al vroeg last van Alzheimer of Parkinson?

Of ben je gewoon een mega irritant pubertje met de verstandelijke vermogens van een oogkasgeneukt mongooltje?

Nu weer ON FUCKING TOPIC alsjeblieft

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 31-03-2003 22:09 by FireFox Profiel van FireFox

Origin das toch zo'n punkbandje ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 31-03-2003 22:10 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 31 maart 2003 21:47 schreef beli mawr het volgende:
heb jij ooit gehoord van een band genaamd Belinus, Aes Dana, Bran Barr, In Battle, Astarte,... Het is onmogelijkl alles te weten van iedere band in de metal, weet jij misschien alles van de door mij genoemde bands?

m.a.w. over smaak valt niet rte discuteren en dit is niet voor niets een metalforum waar je vragen kunt stellen over bepaalde bands enzo en stop eens met van die laffe uitspraken te doen ventje.

Achterlijke eikel.

Aes Dana vunzige gothic metal?
In Battle deze Black metal band bestaat niet meer.
Astarte Griekse goden in een Darkthrone jasje, niets bijzonders.
En de rest van die bands is crap.
Waar jij van houd, is pre-history.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 22:11 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 22:09 schreef FireFox het volgende:
Origin das toch zo'n punkbandje ?

Nee man, download ONMIDDELIJK de 4 of 5 MP3's waar ik naar gelinkt heb..

En tof dat je de moeite neemt om de (weinige) serieuze posts in dit topic te lezen

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-03-2003 22:12 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 maart 2003 22:10 schreef Heer Krieg het volgende:
Achterlijke eikel.

denk jij ja, ik weet wel beter.

o ja, Aes Dana, vunzige gothic metal, dan ken je ze totaal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-03-2003 22:12]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 22:12 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 maart 2003 22:10 schreef Heer Krieg het volgende:
Achterlijke eikel.

quote:
Op 31 maart 2003 22:09 schreef Snaack het volgende:
Zeg me eens, heb jij onlangs vrijwillig een lobotomie ondergaan? Elektro-shock therapie gehad? Al vroeg last van Alzheimer of Parkinson?

Of ben je gewoon een mega irritant pubertje met de verstandelijke vermogens van een oogkasgeneukt mongooltje?

Nu weer ON FUCKING TOPIC alsjeblieft

ON FUCKING TOPIC

Sterft een langzame en pijnlijke dood, bloedhoer

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com