|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb wim al een mailtje gestuurd. Zal vanavond wel antwoord op komen |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hehheh, vanavond weet je meer. strax ff dat contract zoeken. * gevonden * tis dus in cafe de vrijbuiter in goes. dit cafe ligt aan de st. jacobstraat nummer 46. zo, is iedereen weer op de hoogte. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-04-2003 17:58] Oud Vuil. |
|
quote: Dat moet ik ook, maar die arme jongens moeten toch vervoerd worden... |
|
* ff omhoogschoppen, want het is alweer 4 uur geleden dat er iemand gepost heeft. en het is dus morgen. maarre, jakhals, welke auto rij jij in dan? sterker nog, ken ik jakhals? ik weet dat ik in m'n eigen auto ga, maar verder ga ik nu twijfelen. Oud Vuil. |
|
Hmmm helaas mag u dat concert als geannuleerd beschouwen (wim heeft mail van me, als ik hem al niet reeds telefonisch gesproken heb). Het feit is dus dat de brandweer weigert een vergunning voor de locatie te laten verlenen wegens een stomme deur (ja,serieus) ik weet het zelf ook nog maar een paar uur. De situatie is zo ie zo vreemd want ik heb dus nog nimmer ook maar de minste problemen met de brandweer gehad. IK BAAL HIER DUS STEVIG VAN! (ik ben dus de programmeur van de vrij voor hen die dat nog niet wisten) |
|
quote: Is het echt geannuleerd of wordt het nog verplaatst? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hmm, mooi klote. Dat hebben we met Atak ook een tijdje gehad. Gewoon je toko verbouwen dan maar! |
|
quote: Uiteraard verplaats ik het zo mogenlijk. |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
waarschijnlijk in september een nieuwe poging ondernemen. Oud Vuil. |
|
brandweer = aids. Dit slaat nergens op. |
|
Jammer he, ging niet door en wij allemaal vrij! Dus heb ik maar 1 JD speler vervoerd, zonder instrumenten. Wim, weet je nu wie ik ben? Of moet ik de telefoon opnemen? |
|
quote: er begint me nu iets te dagen... Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |