|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Noem jij aan plus 200 over de weg scheren ook sport? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik fiets wel eens tegen het verkeer in Je moeder. |
|
ik breng post rond in de winter.. vind ik aardig extreem Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Brussel wetstraat: 's morgens even tegen t verkeer indraaien omdat je de laatste parkeergarage gemist hebt, DA's extreme sport I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik doe aan mountainbiking.. . "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
bungeejumping lijkt me wel leuk |
|
quote:Dat is geen sport! Potentiele energie omzetten in kinetische energie is nou niet bepaald inspannend voor je lichaam I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wel als het elastiek te lang is Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Hmmm, en als je ze een rol elastiek, een meetlint, een schaar en BINAS meegeeft is het ook nog eens een denksport I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb intensief geskate. Vooral Vert en Street. Een tijd daarna een BMX fietsje gekocht. Die verpatst en een mountainbike [volledig geveerd (pneumatiek)] gekocht die nu weg staat te kwijnen in de schuur [te koop..]. |
|
BMX'en lijkt me ook vet. Jammer dat de fietsjes zo duur zijn Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Met mijn koersfietsje jaren terug ooit eens 69,5 km/uur gehaald! Bangelijk! Telt dit? Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik ski weet dat die gekke boarders het niet als extreme zien magoed.. ga iig harder en beter naar beneden dan boarders enne Tennis en voetbal op de zondagmorgen is dat niet extreem als je de avond ervoor flink hebt zitten doorzakken? |
|
Ik heb tijd terug ook geskateboard, kon niet veel, maar wel altijd lache (met de heer Visor samen ) Maar ik doe het nu niet meer, want kost betje veel geld zo'n deck, maar misschien kan ik er eentje goedkoop overkopen van iemand dus dat wordt weer lekker ollie's maken |
|
Ik vind het eigenlijk ook wel een erg trieste Mentos-populaire-reclamekreet als je skateboarden al een Extreme Sport gaat noemen... Ga eens echt sporten man! Zenial |
|
skateboarden is al meer dan 30 jaar een extreme sport en heeft absoluut niks met mentos reclames te maken... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Dit is dus weer iets wat ik niet snap, wat is er nu zo leuk aan om je eigen lichaam in gevaar te brengen? Vast vanwege de kick, maar volgens mij zit er gewoon iets niet echt goed in de hoofden van mensen die dit doen. Vrij onnatuurlijk gedrag enzo *Bukt maar weer* Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Bij welke sport breng jeje lichaam niet ingevaar? Er zijn mensen die bij een potje schaken een hartaanval krijgen... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Jah eh, je hebt risico's èn risico's. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Absoluut waar. Ik heb vele jaren gevechtsport gedaan en ook altijd de commentaar thuis gehad dat dat veel te gevaarlijk is enzo. Nu ok ik ben heel hard gevallen en verschillende kwetsuren gehad maar dat had even goed bij een andere sport kunnen gebeuren. Trouwens ook als je gewoon zou gaan wandelen kan er iets gebeuren. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Zelfs stil zitten kan gevaarlijk zijn |
|
Ik snowboard en breng ook post rond in de winter . I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Neuken .. Kei extreem .. |
|
quote: Waarom is skateboarden dan een Extreme sport een andere sporten niet??? Zenial |
|
quote:Omdat de reclamebureau's vinden dat die term beter verkoopt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |