|
Auteur: |
|
|
ik kwam hier ook maar via een nieuwsepage: http://www.sp.nl/db/nieuws/kamernieuwspage.html/1671 TJAKKA!!!!!!!!!!! fear my moo of wrath |
|
Mwah, laat me koud. Ik bel die stomme kankerlijnen toch nooit. Als je zo dom bent geweest om erin te trappen dan verdien je 't om je geld afgepakt te hebben. |
|
quote: Precies! Vriend van mij heeft eens tot 43 keer toe naar zo'n lijn gebeld, omdat ie zeker wist dat ie het antwoord wist (wie niet, maar ok) en ja, toen had ie een HEEEELE hoge telefoonrekening [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 02-04-2003 20:39] Dit slaat nergens op. |
|
waar moet er dan geld aan verdiend worden dit is toch een ideale manier voor zowel omroepen als sponsoren om een slaatje uit 'domme' mensen te slaan stomme linkse zeikerds!! |
|
quote: Stomme rechtse EHBO'er Dit slaat nergens op. |
|
rechts roelt |
|
On topic! |
|
quote: Okee, zullen we een belspel gaan uitvinden dat er over gaat welke ZM'er er voor het eerst sex gaat hebben? da's nie eens zo'n slecht idee... Dit slaat nergens op. |
|
so fukking what Het is iets voor domme mensen die niks beters te doen hebben dan op zaterdagmiddag ofzo naar veronica te kijken om het antwoord op de vraag: "Hoe Heet Andre Hazes" door te bellen. |
|
nog een linkje http://www.emerce.nl/archives/nieuws/Business/14918.html I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het leuke is dat deze vorm van "vermaak" blijft bestaan, omdat er in nederland van die stomme proleten wonen die niet inzien dat ze afgezet worden. En dus blijven bellen, en er lekker geld in pompen . grrr |
|
quote: erger nog, al die werklozen door de weeks die hun door ons betaalde uitkering erdoorheen jagen Je moeder. |
|
ach ze leveren ook weer werk op voor die belteefjes... beter dan dat geld wegvloeit naar het buitenland ofzo |
|
Belspellen heerschen!!! Staat er een appel in beeld, bel je op en vertel je die gasten dat dat een appel is, krijg je 750 gulden!! (Zo is het bij mij gegaan iig... Sindsdien nooit meer geprobeerd ) Mjah, frustrerend is het wel, als je tijdens datzelfde spel, nadat de hint "snoep verstandig eet een ..." gegeven is, iemand hoort bellen en doodleuk het antwoord "Lolly" geeft... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Was vandaag in het nieuws. Ze willen het doorzetten. Wat moeten die werkloze uitkeringstrekkers nu doen 's middags...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ZM-en Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zich virtueel laten pijpen door Greycloak natuurlijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zal wel beter zijn word kotsmisselijk van dat gezeik en geslijm |
|
We zullen waarschijnlijk wel nog meer van die homeshopping zooi gaan krijgen dan... |
|
quote: Boeiuh. Je hoeft er toch niet naar te kijken? Ga wat anders doen dan de hele dag TV kijken! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Tja, aan de ene kant vind ik het strontvervelend dat er zo'n absoluut en compleet achterlijke spelletjes op tv zijn maar aan de andere kant maakt het me ook weinig uit omdat ze me ervan weerhouden die beeldendoos aan te zetten, waardoor ik meer tijd heb voor belangrijkere dingen. "Bel nu, dit is nog NOOIT gedaan, van mijn producers mag iki dit eigenlijk niet doen, maar we spelen nu voor DUIZEND!!! ja DUIZEND euro, dat kan allemaal van U zijn als u nu belt. Bel nu en u krijgt er gratis een boek bij van Pim Fortuyn en "de muziek die hem inspireerde" Ik vind trouwens wel dat al die tel sel zooi van het scherm gevaagd mag worden, maar ja dat zal nooit gebeuren omdat de omroepen daar hun inkomsten voor het grootste deel vandaan halen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
Index / Nieuws, actualiteit en media |