|
Auteur: |
|
|
Zegt de echte metalhead |
|
Als je 't hier zo ontzettend niet aanstaat: wat doe je hier dan nog? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
is geen metalhead...en heb nooit anders beweert. Maarehm..wat is volgens jou dan een echte metalhead? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 02-04-2003 20:42] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hoe haal jij het in je hoofd om andere mensen te gaan vertellen dat ze geen echte "metalheads" zijn??? Misschien moet je eens beginnen om de metal-bijbel te schrijven en op de markt te brengen. Omschrijf daar dan duidelijk in wat een echte metalhead allemaal wel en niet mag doen. Daarna moet iedereen die er aan denkt om metalhead te worden zich bij jou melden zodat ze een test kunnen ondergaan. FUCK!!!!!!!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Verruimt uzelf (geestelijk), hokjesgeesten van dezen Aardkloot! And my marlboro light |
|
NOU vriend metalhead, je mag gerust in mijn CD collectie komen kijken en dan je mening nog eens herzien. dei bands die je opnoemt ken i ook niet, maar dat zegt dus echt helemaal niets over of ik een echte metalhead ben of niet! Ik heb ook geen lang haar (meer), ben ik dan ook een poser! Man maak jezelf niet zo belachelijk, en hou dat soort ongefundeerd gelul voor je! Ik wed dat ik meer titels heb staan dan jij, en dat ik een echt metalhead ben is niet aan jouw om te bepalen, dat is een gevoel een manier van leven, en heeft zeker niets met het posetn op een forum te maken. |
|
Net berekend, mijn cd/mp3 lijst is voor 66,6% metal .. ikke is dus metalhead mwuahaha |
|
Ik erger me altijd gruwelijk aan de reacties van Heer krieg. Hij heeft nooit iets positiefs te melden, en loopt altijd alles af te zeiken. Dus heer krieg: als je niks zinnigs te melden hebt: rot dan op van dit forum (voor echte metal liefhebbers) blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
XNegativeX Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lang leve de hokjes. Sodejoker dan op ofzo, laat iedereen toch in zijn of haar waarde. Als het je niet aanstaat, kijk je er niet naar en doe je zelf maar iets anders. |
|
Geef me trouwens de exacte omschrijvingen van de termen metal, metalband en metalhead maar eens. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik geloof trouwens wel dat je precies krijgt waar je op zat te azen: reacties. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een echte metalhead ben!!!!!Ben nu 28 en luister al 18 jaar hardrock/metal en dan voornamelijk deathmetal en blackmetal dus ik kan wel zeggen dat ik dan een metalfan ben. Ik moet je wel gelijk geven dat er veel posts op dit forum geplaatst worden die kant nog wal raken gewoonweg door te weinig kennis van de metal.Maar goed,dit is dan ook voor iedereen anders en zulke posts probeer ik te negeren en/of hier en daar eens een correctie toe te voegen. Ik vind het wel een vermelden waard dat dit een forum is waar iedereen gewoon kan posten wat hij/zij wil zonder meteen afgekraakt te worden zoals op andere fora en dit dus een leuk forum is om te bezoeken.Daar kunnen andere fora niet tegen op. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
Blabla ... Mensen die zich met zulke praktijken bezig houden Ik doe gewoon waar ik zin in heb; ik luister elke dag zoveel mogelijk naar metal, liefst op lp's en cd's en wat dan ook. Ook speur ik het net af over zoveel mogelijk metal, schrijf ook nog eens voor een zine en probeer ook een bandje op te zetten. Ik luister geen muziek die op forums als 'hot' bestempeld word (tenzij ik ze al ken of de stijl me aanspreekt) en lees ook geen commerciele zines als aardschok. Ik luister naar elke stijl zolang het geen trendy unheavy rommel is, en zolang er maar POWER in zit! Dus.. fuck off!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ho wacht! Echte metalheads, Troeheidsdiscussies! Geweldig! Ik was al zo bang dat het nooit meer terug zou komen.... Eh.. Ik ben een ECHTE metalhead!! Ik heb.. kort haar, geen spikes, soms geen zwarte kleren aan... eh.. ja, ehm.. ik drink wel heel veel bier.. Maar ondanks dat denk ik dat ik Heer Krieg behoorlijk tot pulp kan slaan als ie mij homo durft te noemen, iets wat ECHTE metalheads zouden doen Dit slaat nergens op. |
|
Sorry dat ik dit zeg: maar we zijn wel allemaal vreselijk aan het happen. (jaja, ik net zo hard) Aan de topicstarter: je kent ons niet, wie geeft jou het recht te oordelen? Niemand verplicht je dit forum te lezen, als je 't allemaal zo vreselijk vind vertrek je toch gewoon!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Waarom gaat iedereen zich verdedigen Nergens voor nodig! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Precies, en trollen doet ie maar ergens anders. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |