|
Auteur: |
|
|
Hallo, wij houden op 25 october 2003 terug het festival "Bang your brain" te Roeselare Vorig jaar echter hadden we op de affiche: Ancient Rites, Manic Movement, Crawlspace, Mortifer, Leech 54, Chalice en Retaliate. Nu zijn we echter nog op zoek naar een aantal beginnende groepen die willen meedoen aan onze preselecties Wie geïnteresseerd is: kom eens op onze site kijken www.bangyourbrain.be.tf ga naar het onderdeel "contacteer ons" vul daar het formuliertje in. Stuur daarna ook een CD'tje of tape op van je groep naar: Stijn Roelens Iepersestraat 310 8800 Roeselare LET WEL: INSCHRIJVINGEN EN TOEZENDINGEN LOPEN TOT EN MET 9 JUNI!!! Laat ook gerust eens iets achter op ons forum. Bedankt and see you in hell, Lallace, namens bang your brain |
|
Niet zeuren Beli Ik weet wel een bandje, Skald, waren de tweede band op Sulfer Fest in Waregem. Ik zal es zeggen dat ze wat haast moeten maken met die demo. |
|
Was vorig jaar een leuk feestje.. Erg nuchter was ik wel niet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat van dat bier kan me weinig schelen, ze hadden er ook rodenbach , Supergezellig, ...ook nuchter (ben gedoemd om altijd zelf naar leuke dingen te rijden ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
toch opteer ik voor ander bier... festival was wel ok, hopelijk dit jaar ook. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Aha ...maar euh...retaliate?...ok dan maar..zal ik eens voorstellen aan de anderen van Malagant wie weet...maar ik denk ook dat ander bier meer volk en interesse zal lokken. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Inderdaad, héél gezellig feestje geweest !! ook van mijn kant kan je nog 'n pakketje verwachten, |
|
quote:neen jong ziet da we gekozen worden moeten we spelen en dan hebben we nog kans dat we niet eerst mogen spelen en dus lang moeten wachten met veel bier drinken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:skald is echt wel zalig , jammer dat ze geen site hebben. En bockor is echt wel niet lekkor |
|
Reclame |
Index / Concerten |