IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Alpha Centauri
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2003 21:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nog meer liefhebbers hiervan (dan bedoel ik niet de toffe band, maar het spel)

Civilisation in space zeg maar, urenlang over een turn nadenken, lekker lui dus

Ik vind het sfeertje geweldig in dit spel ... boeien dat het al wat ouder is en de graphics uit de tijd zijn.


Ik, Wil Schuurman


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-04-2003 22:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Veel te ingewikkeld voor mij om relaxed te spelen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2003 22:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

kennutnie..

download?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2003 22:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ja erg gave game heb ik behoorlijk vaak gespeeld (wel oud hoor, das al jaren terug)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-04-2003 22:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

wel grappig opzich
beetje technologieen delen met andere rassen enzo..maar voor de rest een beetje saai.


No meat is sweater


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-04-2003 22:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik vind Masters of Orion dan een leuker spel (deel 3 is onderhand uit dus mochten er liefhebbers zijn en er is ruimte op een bepaalde ftp...)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2003 22:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Delen ?

Atoombommen knallen, heersch zijn die dingen in dat spel! Er verdwijnen 9 vakjes daarmee !! haha


Ik, Wil Schuurman


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-04-2003 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ken het ja, wel grappig


"This one is older than shit, heavier than time!"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 02-04-2003 22:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

oei... dat is toch

sid meyers CIV kloon ofzo?

kheb CIV 2 met alle extra levels kapotgespeeld! zeer verslaafd...

deze heeft me nooit zo geboeit...


I am the 1%.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-04-2003 9:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vond het veel minder dan civilization, irritante wormen die altijd op plekken kwamen waar je ze het minst nodig hadden, onduidelijk, lelijk...

Doe mij ook maar civ2


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-04-2003 9:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 9:03 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik vond het veel minder dan civilization, irritante wormen die altijd op plekken kwamen waar je ze het minst nodig hadden, onduidelijk, lelijk...

Doe mij ook maar civ2

hmm nou als ik mij niet vergis was civ2 nu ook niet het mooiste spel wat er bestaat

[offtopic]helemaal geen liefhebbers voor masters of orion 3 op zm ???[/offtopic]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-04-2003 9:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 april 2003 9:13 schreef FireFox het volgende:
hmm nou als ik mij niet vergis was civ2 nu ook niet het mooiste spel wat er bestaat



Civilization 2 zag er niet slecht uit voor zijn tijd. Ik ben er ook zeer verslaafd aan geweest.

"Would you defend our city with haystacks noble leader? Build city walls first and other improvements later!"

Alpha Centauri nog nooit gespeeld, en ik zou er nu ook niet meer aan beginnen. Als ik een Turn-Based spel wil spelen, dan speel ik wel Table-Top Warhammer.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-04-2003 9:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmmm dat warhammer online ziet er wel veelbelovend uit http://www.warhammeronline.com

edit

euh, die website heeft toch niets met de game te maken dat is meestal een totaal ander team wat daaraan werkt.. Ik heb alleen die renders gezien en dat zag er wel vet uit Btw waar vind jij op die site screenshots dan ?

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-04-2003 9:58]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-04-2003 9:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 april 2003 9:31 schreef FireFox het volgende:
hmmm dat warhammer online ziet er wel veelbelovend uit http://www.warhammeronline.com


OMG Dat kun je niet serieus menen!? Die website alleen al ziet er zo belachelijk amateuristisch en lelijk uit. Al die renders zien er wel OK uit, maar er staat maar 1 screenshot uit de game zelf op de site, en dat is echt triest...

Maar dit is best offtopic trouwens


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-04-2003 10:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik geef geen reet om graphics .. het spel heeft tenminste een tof sfeertje en dat mag ik wel ..

Civ II heb ik ook zeer vaak gespeeld, geniaal spel ..


Ik, Wil Schuurman


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-04-2003 13:41 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Sid Meier is god!

Alpha Centauri lijkt me ook wel aardig, nog nooit gespeeld...Civ en Civ 2 heersten wel hard.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 03-04-2003 13:48 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Is er ergens een ftp bekend waar ik complete games kan downloaden?


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-04-2003 13:54 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Je plukt games als Alpha Centauri zo van kazaa...


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 13:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

rugh
Dit soort complexe games moet ik snoeihard voor in de mood zijn. Dat ben ik niet echt vaak



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-04-2003 14:03 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik haat spellen waarbij je moet denken. Gewoon simpel en hersenloos quake


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 14:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

en Unreal Tournament

Ik moet toch zeggen dat Fallout het lekkerste is om te spelen als je aggresief bent.

Niks gaver dan met je uzi op burst je tegenstander aan gort te schieten...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-04-2003 14:07 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 14:04 schreef aerodis het volgende:
en Unreal Tournament

Ik moet toch zeggen dat Fallout het lekkerste is om te spelen als je aggresief bent.

Niks gaver dan met je uzi op burst je tegenstander aan gort te schieten...

indeed ook het bijbehorende hgeluid is een lust voor het oor (speakers op standje orkaan en gaan !!)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-04-2003 14:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 9:18 schreef Claw het volgende:
"Would you defend our city with haystacks noble leader? Build city walls first and other improvements later!"



Wahahaja, vooral die Elvis-adviseur is cool

Alpha Centauri vond ik maar niets. Ik speelde het alleen bij gebrek aan civ 3 (die er toen nog niet was)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-04-2003 14:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind alle Civ's naar deel 2 maar tegenvallen. Alpha Centauri is voor mij de 'opvolger' van Civ II eigenlijk.


Ik, Wil Schuurman


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-04-2003 14:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 14:12 schreef Snagger het volgende:
Ik vind alle Civ's naar deel 2 maar tegenvallen. Alpha Centauri is voor mij de 'opvolger' van Civ II eigenlijk.


Nee, Sid Meyer was weggegaan bij het team van de makers van Civ. Toen heeft hij dit gemaakt als tegenhanger.

Vind civ3 nog steeds tof, speel het af en toe nog


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen