|
Auteur: |
|
|
Vraag ik me eigenlijk ook af... denk dat ze niet meer bestaan ... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik ken ze niet. Waar is het mee te vergelijken? |
|
Naar mijn idee niet echt een boeiende band. Heb ooit iets van ze op tape gehad. Edit: aha, ik had dus ook dat Krig op tape. Verder hebben ze in 1998 een demo uitgebracht, "Diabolical Hymns", welke in '99 gere-released is op CD. Geen website, geen info... [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 03-04-2003 11:39] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hmmm... ISHTAR atmospherische black zou ik moeten zeggen! mooie keyboard lijntjes, sporadische vrouwen zang, af en toe vreselijk snel en een hele hele gave krijs! me te vergelijken, uhm... miscchien het oude werk van satyricon? kweet het niet zo goed. iemand anders die een idee heeft waarmee het te vergelijken is? deze band is nooit echt bekend geweest geloof ik. Toch jammer voor zo'n kunstwerkje! ZEER ZEER GAAF! I Find That I Am Not There... |
|
quote: hey jou lang niet gesproken?! ooit nog iets met amonn gedaan? |
|
was er ook wel benieuwd naar maar tot nu toe heeft mn zoektocht niet veel opgeleverd maarja dat komt vast omdat ik al wat bier op heb nu zodra ik meer weet (en wat minder gedronken heb) dan laat ik het wel weten xxXXxx |
|
weer eens op gezet! HEERLIJK!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Hun demo is vele malen beter dan hun cd.Demo is door Hammerheart op cd gedrukt dus niet moeilijk te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tja KRIG draait weer eens zijn rondjes. tblijft gaaf!!! I Find That I Am Not There... |
|
Lang niet meer gehoord. Die demo was erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik moest steeds denken aan de gelijknamige film "Ishtar" die gruwelijk flopte. Nooit de kans gehad om het te beluisteren. Zal m'n ogen en oren open houden. |
Index / Heavy Metal |