|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oeps mijn vriend stond nog ingelogd maar het bovenstaande berichtje was van mij The mystery still remains |
|
slaapkopje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
hahahhah The mystery still remains |
|
Ik ga er morgen al heen in Rijssen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: zij ook I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Gelukkig houd ik alleen van Troe-e Blackmetal, en hoef ik me dus in het geheel niet verleid te voelen deze aanbieding uberhaupt te overwegen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Juist morgen ga ik er heen The mystery still remains |
|
quote: Gezellig. Niet dat ik je herken als ik je tegenkom maar niettemin gezellig! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Jazekor! Ik heb ze daar al eerder live gezien en dat was wunderbahr! Hopelijk wordt deze show net zo vet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wie komen er vanavond eigenlijk nog meer? XnegativeX No nonsense I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
XnegativeX No nonsense Mystica I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Meeting? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
WAAAA, Arena heerschte weer als vanouds. Damn, wat speelde ze een geweldige set. Kippenvel!!!! Alleen jammer dat we de eerste 20 minuten hebben moeten missen. Maar we hebben later nog mee mogen maken hoe de zanger Iron maiden nazong en een airguitar deed op Ozzy osbourne aan de bar . I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Yeah baby, MAIDEN!! 'T was niet bepaald een Bruce Dickinson nee. Maar het optreden was erg vet! De toegiften die gespeeld werden waren ook super! Klote van die luitjes die voor mij en XNegativeX stonden ze waren helaas drie koppen groter dan mij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
erg vet concert wel Ben zelfs backstage geweest dat was echt cool zal eens wat foto's hier neerzetten! Kreeg de setlist nog in mijn handen gedrukt hehehe heb ook handtekeningen op de poster gekregen van alle bandleden The mystery still remains |
|
The mystery still remains |
|
NETJES! Die gitarist zat echt het hele concert met een blik in z'n ogen van 'doe ik ff' en hij deed het ook. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mooie foto's! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja klopt ja en opeens was zijn koord gebroken zag je dat?? Hij bleef doorspelen en die drummer kwam achter zijn drumstel vandaan en zat grappig te doen zo van je what the fuck is wrong hahahha. Ook wel grappig dat die bassist op blote voeten liep continu The mystery still remains |
|
Dat kregen wij dus niet mee want we stonden helemaal achteraan (te laat) . Wat doet die foto van Marrianne Weber trouwens op de achtergrond van die back-stage foto? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Thxxx....ik stond ook helemaal vooraan met mijn digi-camera dus kon ook mooie foto's maken The mystery still remains |
|
Maar ben je de kaartjes al kwijt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zou het bij god niet weten hahahha toen ik hem zag dacht ik al van oh my god moet dat nou? Trouwens die zanger zat nog enorm met mij te flirten backstage hehehhe maar goed ze waren allemaal erg aardig wel en vroegen of wij 27 april weer kwamen kijken in paradiso. Wij hadden helaas pendragon gemist er stond toch echt op dat kaartje 19.45 dus balen wel. Maar goed ze zijn weer als supportact in paradiso dus dat scheelt weer The mystery still remains |
|
quote: yep we zijn gewoon naar zoetermeer gegaan en bij de ingang aangegeven dat we nog kaartje over hadden. Was binnen 10 minuten verkocht Gelukkig was het maar een kwartiertje rijden voor ons met de auto naar zoetermeer dus scheelt weer The mystery still remains |
|
quote: Wij waren er dus ook van overtuigd dat Pendragon bij Lucky ook als voorprogramma diende. Daarom waren wij ook wat later. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |