|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
EEEJ dude!goed jou hier te zien! Ik zie jou mohgu!!!! |
|
Even een illegale metal battle update in dit topic: DISQUIET speelt niet. In plaats daarvan is MALIEN opgetrommeld om te komen openen. Ze doen dus niet mee met de battle. Maar Maliën is natuurlijk wel gewoon te gek, dus komen kijken (als je dat nog niet van plan was)!! Touché, pussycat! |
|
quote:Malien deed me, met uitzondering van de drummer, behoorlijk denken aan Eucharist. Precies zo'n zelfde geluid! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die ken ik niet. Maar ik vond ze wel gaaf. Zeker als je bedenkt dat er een zwaar geïmproviseerde band stond. Ze waren last-minute opgetrommeld, alle instrumenten waren geleend van collega muzikanten (met alle stemproblemen van dien), en de oude zanger viel spontaan in omdat er nog geen nieuwe bij de band is (hij liep toevallig rond bij Simplon toen we een invalband aan het zoeken waren). Als je dat in acht neemt, was het best een optreden. Touché, pussycat! |
|
quote:*nog meer offtopic* Vond ze niet slecht nee, beslist niet! Die komen er wel, alleen die drummer, hoe lang speelt ie al? En wie waren die 17 jarige meiskes die de hele tijd foto's aan het maken waren? (Wil nabestelling doen.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die drummer speelt al wel een tijdje en is op zich best een goede metaldrummer. Gisteren was niet echt zijn dag had ik de indruk. Hij had eigenlijk nauwelijks cymbals tot zijn beschikking en die standaards stonden niet echt stevig. Als je weinig bekken intensief gebruikt, gaat het wankelen. Dat komt je spel niet ten goede, natuurlijk. Maar goed, ze moeten nu een nieuwe zanger scoren, een vet product opnemen, werken aan hun presentatie en dan volgend jaar meedoen aan de Metal Battle. Touché, pussycat! |
|
Nog meer illegaal Metal Battle nieuws: Winnaar: The Embodiment 2e plaats: As it Burns 3e plaats: It Lives 4e plaats: De Jury The Embodiment en As it Burns gaan door naar de finale in Enschede op 17 mei. Opmerking over Malien zeer indrukwekkend hoe die jongens met halve apparatuur en zo'n goede set aflevereden. Jongens Bedankt ! |
|
Ja, leuk al die Metal in Groningen! Vandaag Noordschok! I.N.R.I., Altar en toch ook wel even Monolith bekoekeloeren. En natuurlijk de Groningse Katafalk en As it burns it lives ( ) aanschouwen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
- Greycloak - 1i1ith - Sassette [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-04-2003 12:13] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - 1i1ith - Sassette - sporty Touché, pussycat! |
|
Pijn in m'n kop wegens dat bocht. Verder zeer zeker de moeite waard! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yeah was een vette dag gisteren ! Entombed rulede vooral compleet ! Ha die basist wat een attitude !!! |
|
Touché, pussycat! |
|
Was inderdaad gezellie Altar heerschte, Pro-Pain heerschte het zwaarst. Stoma was tof The Wounded verraste me zeer aangenaam |
|
Stoma ben ik niet wezen kijken, omdat ik dacht dat wel eens gevaarlijk kon worden (ik had net gedouched). Pro-pain begon gvd een kwartier te laat. Elke andere band trotseerde de opbouwtijd, maar Pro-pain moest even niet zo professioneel zijn. Maareh, Kattebak mocht ook aardig wat respons in ontvangst nemen. Allejezus, Katablaster! Wat heb je gebruikt? Jij gaat alleen maar sneller, niet? Seizure moest er een beetje inkomen, had ik het idee, maar hebben toch weer een vrij goede, strakke set neergezet (ondanks de slechte zaalmix). Ik heb nog wel meer gezien, maar daar post ik een ander keertje nog wel eens over. Touché, pussycat! |
|
Pro-Pain had naar ik kon zien een kapotte basversterker (er werd na een 15 minuten een nieuwe neergezet iig) aar de tijd die ze speelde was echt megagoed .. |
|
gothverdegothver.... kon dus niet he.. best jammer.. alleen die 18,20 euro en 2x 3 strippen heb ik me wel mooi bespaard voor een andere datum. Bruce Banner |
|
De tofste bands vond ik toch wel Altar en I.N.R.I.! Maar de Groninger bands waren ook vet strak en erg snel! Een geslaagde tweede editie, alleen mag er de volgende keer wel wat meer variatie in de programmering, de veelzijdigheid van de Groninger/ Friese/ Drentse metal/hardcore scene zag ik er niet zo in terug. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ach... Gewoon veeeeeeeel koffie drinken! Trouwens sporty,gefeliciteerd he!!!!echt super!!!! |
|
Touché, pussycat! |
|
quote:Wat vond je van Monolith? Touché, pussycat! |
|
Beste geluid had Seizure vond ik. |
|
Ik heb Seizure gemist |
|
Finale Metal Battle, spelen ze volgens mij ook. Touché, pussycat! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |