IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : je eigen posts/topics verwijderen Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-04-2003 13:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

kunnen jullie een functie inbouwen dat je je eigen posts kan verwijderen. dat scheelt de mods een hoop werk en dat verkomt een hoop geirriteer door dubbelposts


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 04-04-2003 14:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

1. Irriteer jij je aan dubbelposts?

2. Halen mods vandaag de dag echt veel posts weg?

3. Als een post gemod wordt is diegene die de post geplaatst heeft het daar meestal niet mee eens en zou zelf zijn post dus niet weggehaald hebben.

Dusss....nuttige optie? NEEN!



[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 04-04-2003 14:18]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2003 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo Kimmie chagi?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-04-2003 14:19]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 04-04-2003 14:21 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 14:19 schreef Jenje het volgende:
Zo Kimmie chagi?


NEEN!







nee hoor, ik vond het gewoon een nutteloze functie zegmaar


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-04-2003 14:23 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Idd een nutteloze functie, bovendien bestaat dan het gevaar dat je geen flikker meer van de discussie snapt als mensen hun posts zomaar kunnen verwijderen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2003 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 14:21 schreef WickedKimmie het volgende:
NEEN!







nee hoor, ik vond het gewoon een nutteloze functie zegmaar

Oh
Je reageerde zo fel...


Metal
Usericon van Metal
Posted 04-04-2003 14:38 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

ook een vraagje ... hoelang duurd het vooraleer topics verwijderd worden nadat slotje langsgekomen is?

oh ja en de 'zoek'...


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-04-2003 14:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 april 2003 14:38 schreef Metal het volgende:
ook een vraagje ... hoelang duurd het vooraleer topics verwijderd worden nadat slotje langsgekomen is?
In principe worden die topics niet verwijderd. Uitzonderingen hierop zijn volle onzin-topics (om ruimte te besparen, het is niet alsof iemand daar ooit nog in gaat zitten kijken) en topics met offensieve posts.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-04-2003 14:51 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 4 april 2003 14:23 schreef Sjaan het volgende:
Idd een nutteloze functie, bovendien bestaat dan het gevaar dat je geen flikker meer van de discussie snapt als mensen hun posts zomaar kunnen verwijderen.


ik kan nu toch ook al mijn post weg halen ????



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-04-2003 15:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

.


















demonstratie dat dat idd kan

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-04-2003 15:05]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-04-2003 15:07 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

precies je edit je bericht en zet er een . neer ... makkelijk zat denk ik... hoeft niet speciaal een verwijder functie te komen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-04-2003 15:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-04-2003 15:08]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-04-2003 15:13 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 april 2003 14:51 schreef Azagthoth het volgende:
ik kan nu toch ook al mijn post weg halen ????


Jah, maar dan zie je iig dat je iets hebt weggehaald, en niet opeens niets meer


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-04-2003 19:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 april 2003 14:18 schreef WickedKimmie het volgende:
1. Irriteer jij je aan dubbelposts?

2. Halen mods vandaag de dag echt veel posts weg?

3. Als een post gemod wordt is diegene die de post geplaatst heeft het daar meestal niet mee eens en zou zelf zijn post dus niet weggehaald hebben.

Dusss....nuttige optie? NEEN!



nou als mensen nou eens al hun te laat geposte lultopics zelf weg zouden kunne halen dan hoefden de mods zich er niet meer aan te irriteren


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-04-2003 19:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zie liever een mogelijkheid om de moderators te verwijderen


Ik, Wil Schuurman


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-04-2003 19:25 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Posts deleten kunnen wij zelf niet eens.

En als iedereen zijn eigen topics zou kunnen deleten, zou iemand in een chagrijnige bui even een goedlopend topic over een band kunnen wegmikken die hij toevallig zelf had geopend. Gaat niet werken.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fire
Usericon van Fire
Posted 04-04-2003 19:26 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 4 april 2003 19:01 schreef Snagger het volgende:
Ik zie liever een mogelijkheid om de moderators te verwijderen
We zijn aan het kijken of er een mogelijkheid voor is. We willen in ieder geval iets maken zodat het ook weer ongedaan gemaakt kan worden.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-04-2003 19:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben er voor om users de mogelijkheid te geven om andere users van het forum te kunnen bannen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 04-04-2003 19:34 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 19:26 schreef Fire het volgende:
We zijn aan het kijken of er een mogelijkheid voor is. We willen in ieder geval iets maken zodat het ook weer ongedaan gemaakt kan worden.


Dat is ook niet erg sportief zeg.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 04-04-2003 21:37 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 19:33 schreef aerodis het volgende:
ik ben er voor om users de mogelijkheid te geven om andere users van het forum te kunnen bannen.
Hier zal dan weer misbruik van gemaakt worden vrees ik.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-04-2003 21:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach, wat is misbruik, als je je eerst netjes voorsteld...


Oud Vuil.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-04-2003 21:52 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Eigenlijk is het best handig. Hoef je niet te editten en puntjes neer te zetten.
't handigste is als er bij je eigen posts een 'verwijder' button is, naast de 'edit' button zeg maar. Dan issie meteen verdwenen (ik zeg nog wel es dingen waar ik later spijt van krijg dus ik ben pro-verwijder-knop)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 04-04-2003 21:56 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 21:37 schreef Thanatos het volgende:
Hier zal dan weer misbruik van gemaakt worden vrees ik.


Ik ben persoonlijk meer voor een nominatie systeem ah la big brother, elke week zetten de mods enkele personen op de nominatie lijst en het publiek mag ze dan wegstemmen


And my marlboro light


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-04-2003 21:59 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 21:56 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Ik ben persoonlijk meer voor een nominatie systeem ah la big brother, elke week zetten de mods enkele personen op de nominatie lijst en het publiek mag ze dan wegstemmen


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!



cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-04-2003 22:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 april 2003 21:59 schreef Saphire het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!




NEEEEEEEEEEEE!!!

er is nog maar ooit 1 iemand gebanned en dat willen we graag zo houden


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-04-2003 22:20 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2003 21:56 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Ik ben persoonlijk meer voor een nominatie systeem ah la big brother, elke week zetten de mods enkele personen op de nominatie lijst en het publiek mag ze dan wegstemmen



Jaaaaaa, lachuhhh


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen