|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Irriteer jij je aan dubbelposts? 2. Halen mods vandaag de dag echt veel posts weg? 3. Als een post gemod wordt is diegene die de post geplaatst heeft het daar meestal niet mee eens en zou zelf zijn post dus niet weggehaald hebben. Dusss....nuttige optie? NEEN! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 04-04-2003 14:18] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Zo Kimmie chagi? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-04-2003 14:19] |
|
quote: NEEN! nee hoor, ik vond het gewoon een nutteloze functie zegmaar I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Idd een nutteloze functie, bovendien bestaat dan het gevaar dat je geen flikker meer van de discussie snapt als mensen hun posts zomaar kunnen verwijderen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Oh Je reageerde zo fel... |
|
ook een vraagje ... hoelang duurd het vooraleer topics verwijderd worden nadat slotje langsgekomen is? oh ja en de 'zoek'... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:In principe worden die topics niet verwijderd. Uitzonderingen hierop zijn volle onzin-topics (om ruimte te besparen, het is niet alsof iemand daar ooit nog in gaat zitten kijken) en topics met offensieve posts. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik kan nu toch ook al mijn post weg halen ???? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
. demonstratie dat dat idd kan [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-04-2003 15:05] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
precies je edit je bericht en zet er een . neer ... makkelijk zat denk ik... hoeft niet speciaal een verwijder functie te komen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 04-04-2003 15:08] |
|
quote: Jah, maar dan zie je iig dat je iets hebt weggehaald, en niet opeens niets meer Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: nou als mensen nou eens al hun te laat geposte lultopics zelf weg zouden kunne halen dan hoefden de mods zich er niet meer aan te irriteren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik zie liever een mogelijkheid om de moderators te verwijderen Ik, Wil Schuurman |
|
Posts deleten kunnen wij zelf niet eens. En als iedereen zijn eigen topics zou kunnen deleten, zou iemand in een chagrijnige bui even een goedlopend topic over een band kunnen wegmikken die hij toevallig zelf had geopend. Gaat niet werken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:We zijn aan het kijken of er een mogelijkheid voor is. We willen in ieder geval iets maken zodat het ook weer ongedaan gemaakt kan worden. |
|
ik ben er voor om users de mogelijkheid te geven om andere users van het forum te kunnen bannen. |
|
quote: Dat is ook niet erg sportief zeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Hier zal dan weer misbruik van gemaakt worden vrees ik. |
|
ach, wat is misbruik, als je je eerst netjes voorsteld... Oud Vuil. |
|
Eigenlijk is het best handig. Hoef je niet te editten en puntjes neer te zetten. 't handigste is als er bij je eigen posts een 'verwijder' button is, naast de 'edit' button zeg maar. Dan issie meteen verdwenen (ik zeg nog wel es dingen waar ik later spijt van krijg dus ik ben pro-verwijder-knop) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik ben persoonlijk meer voor een nominatie systeem ah la big brother, elke week zetten de mods enkele personen op de nominatie lijst en het publiek mag ze dan wegstemmen And my marlboro light |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: NEEEEEEEEEEEE!!! er is nog maar ooit 1 iemand gebanned en dat willen we graag zo houden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jaaaaaa, lachuhhh I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |