![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hej! Ik was er wel, en grindcore ook, wij stonden voorin te bangen op Creeping Death ze waren VET!!! ![]() (vooral die toiletpapiermummy bij de trooper`!) And my marlboro light ![]() |
|
Dank u voor de tip! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Hahahaha he! Cool! Ik stond toen boven te headbangen op creeping death bij die reling! ![]() |
|
quote: 7??? ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
7 mensen, hahahahaaa. Oud Vuil. ![]() |
|
Maar het was kickass!! ![]() |
|
Volgens mij waren er op hun moment supreme toch wel 15 mensen binnen hoor ![]() maar ik wil ze zeker nog wel een keer zien, vintersorg, heb jij ook zo'n shirt met masters of maiden opschrift gehad? And my marlboro light ![]() |
|
quote: ARGH ik heb vrijdagavond tot een uur of half 11 geprobeerd te bedenken waar ik nou ook a lweer naar toe had willen gaan.. Ik had vorige week ergens iets gelezen van e masters.. ![]() ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: 15? inclusief personeel dan he? Hehehe, nee man, zo'n t-shirt heb ik niet gehad, toen het afgelopen was zijn we meteen weg gegaan. Damm ik had er zeker 1 verdient! Heb er godverdomme vanaf 21.00 gezeten (toen zou het beginnen...) en heb nog steeds last van mijn nek. ![]() |
|
ik kon er helaas niet heen, masters is een leuk bandje, onze gitarist speelt daar ook bij (met sikje). erg vette band. btw, die zanger zit ook bij mangled ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |