|
Auteur: |
|
|
Hej! Ik was er wel, en grindcore ook, wij stonden voorin te bangen op Creeping Death ze waren VET!!! (vooral die toiletpapiermummy bij de trooper`!) And my marlboro light |
|
Dank u voor de tip! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hahahaha he! Cool! Ik stond toen boven te headbangen op creeping death bij die reling! |
|
quote: 7??? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
7 mensen, hahahahaaa. Oud Vuil. |
|
Maar het was kickass!! |
|
Volgens mij waren er op hun moment supreme toch wel 15 mensen binnen hoor maar ik wil ze zeker nog wel een keer zien, vintersorg, heb jij ook zo'n shirt met masters of maiden opschrift gehad? And my marlboro light |
|
quote: ARGH ik heb vrijdagavond tot een uur of half 11 geprobeerd te bedenken waar ik nou ook a lweer naar toe had willen gaan.. Ik had vorige week ergens iets gelezen van e masters.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: 15? inclusief personeel dan he? Hehehe, nee man, zo'n t-shirt heb ik niet gehad, toen het afgelopen was zijn we meteen weg gegaan. Damm ik had er zeker 1 verdient! Heb er godverdomme vanaf 21.00 gezeten (toen zou het beginnen...) en heb nog steeds last van mijn nek. |
|
ik kon er helaas niet heen, masters is een leuk bandje, onze gitarist speelt daar ook bij (met sikje). erg vette band. btw, die zanger zit ook bij mangled |
Index / Concerten |