IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Masters "Rock ’n Roll High School" verslagje
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-04-2003 13:09 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vrijdagavond speelden The Masters in Nighttown tegekke covers van :
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Metallica
- Motorhead
- Slayer

Het was helemaal tegek, alleen jammer dat er in totaal maar 7 mensen waren......
Echt totale onzin, ze waren super goed en speelden de nummers erg strak en met volle overtuiging! Ik heb helemaal uit m'n dak (onder invloed van een zooi wiskey) gegaan, jammer dat er niemand op af was gekomen!

The Masters! Spelen ze bij je in de buurt, ga zeker kijken!!!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 05-04-2003 13:41 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Hej!
Ik was er wel, en grindcore ook, wij stonden voorin te bangen op Creeping Death
ze waren VET!!!

(vooral die toiletpapiermummy bij de trooper`!)

And my marlboro light

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 05-04-2003 13:48 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dank u voor de tip!

Dit slaat nergens op.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-04-2003 17:14 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 13:41 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Hej!
Ik was er wel, en grindcore ook, wij stonden voorin te bangen op Creeping Death
ze waren VET!!!

(vooral die toiletpapiermummy bij de trooper`!)

Hahahaha he! Cool! Ik stond toen boven te headbangen op creeping death bij die reling!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2003 17:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 13:09 schreef Vintersorg het volgende:
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Metallica
- Motorhead
- Slayer

Het was helemaal tegek, alleen jammer dat er in totaal maar 7 mensen waren......
Echt totale onzin, ze waren super goed en speelden de nummers erg strak en met volle overtuiging! Ik heb helemaal uit m'n dak (onder invloed van een zooi wiskey) gegaan, jammer dat er niemand op af was gekomen!

7???

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-04-2003 0:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

7 mensen, hahahahaaa.

Oud Vuil.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-04-2003 13:43 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Maar het was kickass!!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-04-2003 19:32 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Volgens mij waren er op hun moment supreme toch wel 15 mensen binnen hoor

maar ik wil ze zeker nog wel een keer zien,

vintersorg, heb jij ook zo'n shirt met masters of maiden opschrift gehad?

And my marlboro light

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-04-2003 21:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 13:09 schreef Vintersorg het volgende:
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Metallica
- Motorhead
- Slayer

ARGH ik heb vrijdagavond tot een uur of half 11 geprobeerd te bedenken waar ik nou ook a lweer naar toe had willen gaan.. Ik had vorige week ergens iets gelezen van e masters..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-04-2003 22:01 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:32 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Volgens mij waren er op hun moment supreme toch wel 15 mensen binnen hoor

maar ik wil ze zeker nog wel een keer zien,

vintersorg, heb jij ook zo'n shirt met masters of maiden opschrift gehad?

15? inclusief personeel dan he? Hehehe, nee man, zo'n t-shirt heb ik niet gehad, toen het afgelopen was zijn we meteen weg gegaan. Damm ik had er zeker 1 verdient! Heb er godverdomme vanaf 21.00 gezeten (toen zou het beginnen...) en heb nog steeds last van mijn nek.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-04-2003 15:03 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik kon er helaas niet heen, masters is een leuk bandje, onze gitarist speelt daar ook bij (met sikje). erg vette band. btw, die zanger zit ook bij mangled

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com