|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
iedereen die genaaid is door GR wordt zo makkelijk herkend Je moeder. |
|
yep, wij zijn allemaal gedupeerden van felix en z'n wanpraktijken. No meat is sweater |
|
Ach ja, jullie zijn ook nog jonge naiefe jongetjes. Dan gebeuren zulke dingen. |
|
Als ik kom, kan'k dan op de gastenlijst Dit slaat nergens op. |
|
ja, en je krijgt bier Trieste gast |
|
up verdomme! 11.45: restate my assumptions |
|
op zich wel grappig dat je ook naar ZWARTKETTERIJ, FLUISTERWOUD, DIMENSIONAL PSYCHOSIS en SAURON kan gaan 10 kilometer verderop, voor dezelfde prijs.. hahaha betere muziek en meer bands.. mijn ekuze is gemaakt Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik maar denken dat wijchen in friesland lag Je moeder. |
|
quote: yeah right. alsof die troep die jij net noemt ook maar enigzins in de buurt komt van onze superieure muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 10-04-2003 14:13] No meat is sweater |
|
whahaha je heoveelste optreden is dat? 3e? ga oefenen man huilebalk en leer eens goede muziek maken! daaag! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Sarcasme is jou vreemd? No meat is sweater |
|
idd, ik zou naar fluisterwoud gaan, intestterror is toch maar een kut-band Trieste gast |
|
Ik ook.... Maarja, als ik nou wil komen, hoe ga ik dan in jezusnaam weer terugkomen? Iemand een slaapplaats in Wijchen of omstreken.... (denk het niet, maar je weet nooit) Dit slaat nergens op. |
|
quote: De troe-heid stijgt weer eens de pan uit.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: wij slapen bij de organisator van het gebeuren...en het is nu te kort dag om een extra plaats te regelen denk ik.. volgende keer beter Trieste gast |
|
quote: ... |
|
maargoed.. heb ik het weer gemist |
|
quote: Whahaha. Superieur!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |