IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : C&C Generals Vorige pagina
XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 07-04-2003 12:45 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 10:11 schreef rajackar het volgende:
en toch blijft de eerste c&c het beste. Daarna hebben die lui hun eigen genialitiet niet meer kunnen evenaren naar mijn mening. Ik moet em alleen weer ergens zien te vinden.

volgens mij heb ik die nog wel ergens op cd staan...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 07-04-2003 12:48 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

En anders ik nog wel.
Ik wil 'm wel ruilen tegen 2 Metal CDs ofzo, mits je iets wegdoet/leuks hebt


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 07-04-2003 18:42 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 22:41 schreef B6R6A6M het volgende:
Er zit inderdaad geen verhaal in Generals, wat inderdaad erg jammer is. Bij Red Alert was dat bijvoorbeeld duizenden keren beter. Maar ik vind het erg gaaf om over netwerk te spelen. En dat ze de terroristen een stuk meer als de bad guys neerzetten vind ik niet erg, ik vind het nog steeds erg gaaf om een Amerikaan te laten sterven door met een terrorist in een auto tegen hem aan te rijden.


Ik vind het vooral jammer dat ze de terroristen afbeelden als de "comic relief". Heel dom en ongeloofelijk sadistisch. Ze hadden wat controversieler kunnen zijn en spelers inzicht kunnen geven in waarom terroristen die dingen doen. De manier waarop terroristen dingen doen zijn natuurlijk gewoon slecht, maar hun beweegredenen zijn vaak heel begrijpelijk. Het is jammer dat ze de terroristen niet laten zien als een bevolkingsgroep van wie bijvoorbeeld hun land is afgepakt en dat ze nu strijden om het land terug te krijgen.
Ik probeer terroristen hier niet goed te praten, maar er is meer aan de hand dan alleen maar een groep mensen die andere mensen opblazen voor de lol ofzo. En in de hedendaagse wereld waar terrorisme actueler is dan ooit en de haat tegen de islam groeit (volgens het nieuws) is een beetje meer begrip wel gewenst.

Wordt zo wel een politek onderwerp ineens. Okay, I'll shutup now

[Dit bericht is gewijzigd door Yeep op 07-04-2003 18:43]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 18:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gamen op een PC is niet relaxed.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-04-2003 18:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Generals heb ik niet eens, nou is hij me ook afgeraden.
De 'Red Alerts' heb ik wel met 'yuri's Revange' en Tiberian Sun heb ik ook met een Firestorm add-on.
Renagade heb ik ook wel is gespeeld maar die schaf ik me niet aan.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-04-2003 18:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 18:45 schreef Slechtheid het volgende:
Gamen op een PC is niet relaxed.


Sterf, Homeau

Gamen op de PC is über!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-04-2003 18:51]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 18:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 18:51 schreef Snaack het volgende:
Sterf, Homeau

Gamen op de PC is über!
Je kan niet liggen, dus niet relaxed.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-04-2003 18:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 18:51 schreef Slechtheid het volgende:
Je kan niet liggen, dus niet relaxed.




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-04-2003 18:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 18:51 schreef Slechtheid het volgende:
Je kan niet liggen, dus niet relaxed.


Lamer..

Je zou een S-VHS kabeltje kunnen kopen waarmee je de TV-out van je videokaart met de S-VHS in van je breedbeeld-TV/ beamer/ etc kan verbinden..

Hetzelfde geldt uiteraard voor het audiogebeuren. Goede interlink van de soundcard naar de DTS-receiver en blazen

Nerd ben ik heh

Edit-- dan kan je dus wel op de bank/ in bed etc. liggen..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-04-2003 18:58]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 19:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Teveel gezeik, PC is niet relaxed.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 07-04-2003 19:09 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Je kan ook cordless gaan met keyb. en optical muis, dan kan je in elke houding gamen en code.

[Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 07-04-2003 19:10]


grrr


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 19:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jongens, een console heerscht gewoon.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 07-04-2003 19:11 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

pc-games te moeilijk voor je? te veel knopjes ofo?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 07-04-2003 19:11 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

consoles zijn voor leken(no offence ) die niet met een pjuter om kunnen gaan.


grrr


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 19:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Neehee, gewoon niet relaxed!


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 07-04-2003 19:16 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

de pc blijft altijt uber omdat de pc meer meogelijkheden heeft kwa online gamen en graph


grrr


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-04-2003 19:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Maar je kan niet liggen.

Hehehe, ik kap.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-04-2003 19:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 april 2003 10:11 schreef rajackar het volgende:
en toch blijft de eerste c&c het beste. Daarna hebben die lui hun eigen genialitiet niet meer kunnen evenaren naar mijn mening. Ik moet em alleen weer ergens zien te vinden.



Ja inderdaad, de eerste C&C was meesterlijk. De rest of kut, of het voegde niks toe aan C&C (Red Alert)...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 07-04-2003 19:48 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

generals is naar mijn menig to much eye candy and less game play . Het is gewoon een leuk vervolg.


grrr


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-04-2003 19:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 19:48 schreef eukaryoot het volgende:
generals is naar mijn menig to much eye candy and less game play . Het is gewoon een leuk vervolg.


Ehh, een leuk vervolg op wat dan wel?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


joeri
Usericon van joeri
Posted 07-04-2003 22:30 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 18:47 schreef MBMarduk het volgende:
Gebruik je muiswiel om in/uit te zoemen.
Als je de middelste knop (=wiel) ingedrukt houdt en je muis links/rechts beweegt kun 360-graden in het rond pannen.


ja, dat weet ik, maar zelfs als je dat doet nog. Je kan wel je "doe balk" naar beneden doen, maar die heb je eigenlijk best vaak nodig.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 08-04-2003 13:23 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 19:51 schreef No Nonsense het volgende:
Ehh, een leuk vervolg op wat dan wel?


Sorry verkeerde woordkeuze, een leuk vervolg op het C&C concept .


grrr


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen