|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En anders ik nog wel. Ik wil 'm wel ruilen tegen 2 Metal CDs ofzo, mits je iets wegdoet/leuks hebt |
|
quote: Ik vind het vooral jammer dat ze de terroristen afbeelden als de "comic relief". Heel dom en ongeloofelijk sadistisch. Ze hadden wat controversieler kunnen zijn en spelers inzicht kunnen geven in waarom terroristen die dingen doen. De manier waarop terroristen dingen doen zijn natuurlijk gewoon slecht, maar hun beweegredenen zijn vaak heel begrijpelijk. Het is jammer dat ze de terroristen niet laten zien als een bevolkingsgroep van wie bijvoorbeeld hun land is afgepakt en dat ze nu strijden om het land terug te krijgen. Ik probeer terroristen hier niet goed te praten, maar er is meer aan de hand dan alleen maar een groep mensen die andere mensen opblazen voor de lol ofzo. En in de hedendaagse wereld waar terrorisme actueler is dan ooit en de haat tegen de islam groeit (volgens het nieuws) is een beetje meer begrip wel gewenst. Wordt zo wel een politek onderwerp ineens. Okay, I'll shutup now [Dit bericht is gewijzigd door Yeep op 07-04-2003 18:43] |
|
Gamen op een PC is niet relaxed. |
|
Generals heb ik niet eens, nou is hij me ook afgeraden. De 'Red Alerts' heb ik wel met 'yuri's Revange' en Tiberian Sun heb ik ook met een Firestorm add-on. Renagade heb ik ook wel is gespeeld maar die schaf ik me niet aan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Sterf, Homeau Gamen op de PC is über! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-04-2003 18:51] |
|
quote:Je kan niet liggen, dus niet relaxed. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Lamer.. Je zou een S-VHS kabeltje kunnen kopen waarmee je de TV-out van je videokaart met de S-VHS in van je breedbeeld-TV/ beamer/ etc kan verbinden.. Hetzelfde geldt uiteraard voor het audiogebeuren. Goede interlink van de soundcard naar de DTS-receiver en blazen Nerd ben ik heh Edit-- dan kan je dus wel op de bank/ in bed etc. liggen.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-04-2003 18:58] |
|
Teveel gezeik, PC is niet relaxed. |
|
Je kan ook cordless gaan met keyb. en optical muis, dan kan je in elke houding gamen en code. [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 07-04-2003 19:10] grrr |
|
Jongens, een console heerscht gewoon. |
|
pc-games te moeilijk voor je? te veel knopjes ofo? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
consoles zijn voor leken(no offence ) die niet met een pjuter om kunnen gaan. grrr |
|
Neehee, gewoon niet relaxed! |
|
de pc blijft altijt uber omdat de pc meer meogelijkheden heeft kwa online gamen en graph grrr |
|
Maar je kan niet liggen. Hehehe, ik kap. |
|
quote: Ja inderdaad, de eerste C&C was meesterlijk. De rest of kut, of het voegde niks toe aan C&C (Red Alert)... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
generals is naar mijn menig to much eye candy and less game play . Het is gewoon een leuk vervolg. grrr |
|
quote: Ehh, een leuk vervolg op wat dan wel? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja, dat weet ik, maar zelfs als je dat doet nog. Je kan wel je "doe balk" naar beneden doen, maar die heb je eigenlijk best vaak nodig. |
|
quote: Sorry verkeerde woordkeuze, een leuk vervolg op het C&C concept . grrr |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |